Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:Quir schreef:Eigen beesten doe ik het wel, op het werk niet. Natuurlijk als ze gezweet hebben wel even de slang of een spons er over. Hoeven uitkrabben als ze van stal af komen (dus in de stal), verder ook niet.
waarom niet op je werk doet iemand anders dat of vind je dat daar niet zo belangrijk?
CarmN schreef:Ik rijd nu weer op een manege en behandel de paarden daar hetzelfde als ik mijn eigen paarden behandelde. Dus lekker nog even stappen na het afzadelen en poetsen, appeltje. Met warm weer vaak in ieder geval de benen afspuiten.
Dit is op de manege ook niet meer dan normaal. Je hoeft daar echt niet te proberen je paard ongepoetst en nat op stal te zetten. Verzorging hoort er ook gewoon bij!
friesiszwart schreef:CarmN schreef:Ik rijd nu weer op een manege en behandel de paarden daar hetzelfde als ik mijn eigen paarden behandelde. Dus lekker nog even stappen na het afzadelen en poetsen, appeltje. Met warm weer vaak in ieder geval de benen afspuiten.
Dit is op de manege ook niet meer dan normaal. Je hoeft daar echt niet te proberen je paard ongepoetst en nat op stal te zetten. Verzorging hoort er ook gewoon bij!
Dit hoor je niet veel van een manege, super dat hiet op gelet wordt