Voeren (2 x per dag) hoef ik ook al niet te doen, de eigenaar van het plaatsje vindt dat leuk dus daar zeggen we geen nee tegen

Ook mooie uitrijmogelijkheden (lekker in de bossen) en dichtbij een veldje om op te trainen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:xkmmtjeee schreef:Ik sta ook heel goedkoop.
Ik betaal 145 euro pm, en dan zit erbij:
- 20x60 binnenbak
- 20x40 buitenbak met verlichting
- 2 wasplaatsen met warmwater
- extra poetsplaats
- Kantine
- longeercirkel
- Solarium
- Word gevoerd ( 3x per dag hooi, en 3x per dag brok )
- Elke dag buiten en binnen gezet ( van 9 tot 4, in de zomer tot 6 )
- Wel zelf mesten maar bedekking zit erbij
- Op 100m afstand ligt een groot natuur gebied
waar is dat als ik mag vragen?
Marloes__ schreef:Op sommige prijzen ben ik echt jaloers. Maar helaas woon ik in de Randstad en betaal ik €300 all in. (hit actief). Maar ze staat op een heerlijke plek, en dat is me heel wat waard!
_Melissa schreef:Marloes__ schreef:Op sommige prijzen ben ik echt jaloers. Maar helaas woon ik in de Randstad en betaal ik €300 all in. (hit actief). Maar ze staat op een heerlijke plek, en dat is me heel wat waard!
Betaalde ik maar 300 in de randstad... haha nee ik woon tegen rotterdam ik betaald 355 euro in de maand als ik goedkoper wil kan dat maar dan heb ik een inelkaarvalstal met een buitenbak meer niet nou daar doen we het niet voor.
Suzanne_J schreef:xxMaxx schreef:Dus jij staat ergens gratis???? Maar bedekking enzo moet je dan zelf kopen?
Jep bedekking koop ik zelf en hooi ook. Is ook niet zo duur want dezelfde eigenaar is hobby boer, en we kunnen heel goedkoop, goed hooi kopen
DlovesC schreef:Mijngod, word depressief als ik zie wat jullie allemaal hebben voor weinig geld. En ik 270 euro per maand met niet eens zo'n goeie mogelijkheden!