Ongeveer 18 heen en terug dus 9 km enkel ik doe er ongeveer 1 uur over omdat het landweggetjes zijn met bijna altijd tegen wind! En een stuk door de stad met vaak stoplichten tegen en de ene naar de andere heuvel op !
mar1996
Geplaatst: 22-01-12 20:36
Met de fiets 25 min, en met de auto 10 min. Er is wel dichterbij stalling maar ik rij altijd al bij deze stal
Hier paar minuten van huis zitten al 3 stalletjes. Maar ik vond het nodig om der op een halfuur weg te zetten. Waarom omdat ik een erg goed gevoel heb bij de stal waar ze nu staat. Van alle gemakken voorzien, Ze kunnen lekker naar buiten en hele fijne mensen met verstand van paarden. Mijn jaarling staat op 10 min van huis. Lekker bij 2 andere hengsten op de wei en met zijn 3en in een ruime loopstal.
Naar mijn merrie ga ik dagelijks en naar mijn jaarling zo 1 a 2x in de week.
Eerst een stal op 30 km van huis , half uur rijden zoiets. Was wel de moeite waard. Daarna hebben we ze aan huis gepakt en momenteel staan ze op 4 minuten van ons thuis.
ik rijd drie keer per week 10 km heen en 10 km terug. Best goed te doen dus, maar als ik haar bij de dichtsbijzijnde manege zou stallen (is hier 5 minuten fietsen vandaan) dan zou ik elke dag even langs gaan....
Momenteel een uur rijden met de auto...Eind februari ga ik eindelijk die kant op verhuizen en dan is de stal binnen 10 minuten met de auto van mijn huisje.
misschien kan ik na morgen ook zeggen..2 min met de auto , ben in de tussentijd met mijn partner verhuisd, wel verder weg van stal maar misschien doet zich hier net buiten het dorp een mooie gelegenheid aan om de paardjes te stallen