Even een stipje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iljatje schreef:kobuss1 schreef:bij dik oog, oog deppen en schoonmaken met kamille thee. Hade er nog nooit van gehoord, maar kreeg de tip en dit werkt super!!
Wel natuurlijk beetje laten afkoelen, en lekker ruim oog schoonmaken. 2 a 3 dagen herhalen en foetsjie !
Hee dat doe ik ook altijd. Alleen dan bij mezelf
melissa256 schreef:als je paard last heeft van zomer eczeem wassen met zeezout het werkt echt !! wij hadden een tijd geleden op de manege een manegepony staan die had echt heel erg last van zomer eczeem over heel zijn lichaam en schuurde en beet heel zijn huid tot tot bloedens toe open en hij had helemaal geen vacht meer. Toen heb ik hem een maand lang elke dag gewassen met zeezout en na een maand begon zijn vacht alweer te groeien en een maand later waren heel die wondjes verdwenen en had hij weer een vacht. iedereen die ene paard heeft met manen eczeem was je paard met zeezout!!!
Cintjuhh schreef:Biotex helpt perfect om een paard wit te krijgen, evenals betadine inderdaad!
Biotex helpt ook om de staart en manen heel mooi vol en naturlijk te houden/maken
Werk echt perfect!!! Je zult een stralende haflinger hebben.
ik deed het ook altijd bij mn verzorghaffie,
En dan daarna Hi gloss verdelen over het haar.
Je kan het ook gebruiken zonder het haar te wassen.
Meestal hoefde ik ze staart niet eens te wassen omdat het spul super ontklit, vuilafstotend is en de staart voed.
Echt perfect spul!!!! http://www.divoza.com/collectie/paard/g ... 225ml.html
Tegen schuren kun je ook Klitwortellotion gebruiken, is van de kruitvat huismerk en na het wassen op de plek in masseren(kan ook zonder wassen maar werkt beter als net gewassen hebt)
en dan laten intrekken, je hoeft het niet uit te wassen en gewoo laten zitten,, dit 2-3 keer in de week doen en garantie dat je paard niet meer schuurt! Kost 1.99
nikkialex schreef:privace schreef:iemand tips met dit lastige winterweer?
water dat alsmaar bevriest.
en voor een vriendin, tips voor schimmel
Als je een bak hebt,
Een pingpong balletje in het water,
Als het paard drinkt,
Beweegt het balletje door het water,
En gaat het ijslaagje kapot
Voor de schimmel een poetsblokje
Als je een bak hebt,
Als het paard drinkt,
Als je een bak hebt,
Als het paard drinkt,