Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenn schreef:wauw wat een reacties ineens![]()
angeliek, heb je misschien informatie over 'Warendorf' voor mij? Een site of zoiets dergelijks? Kan via google niets vinden..
bvd!
Oh trouwens nog iets.. heb ik het nou goed begrepen dat de paarden daar niet in de wei komen?Mag je ze wel losgooien dan? Anders worden het toch lopende bommetjes of heeft alleen mijn paard dat
anydale schreef:het is ook zo dat je je paard niet mag losgooien terwijl je op school bent, hij mag dus alleen maar op stal staan en werken, nou leuk!
paardje"]
[quote="anydale schreef:het is ook zo dat je je paard niet mag losgooien terwijl je op school bent, hij mag dus alleen maar op stal staan en werken, nou leuk!
dat leer je echt niet op deurne hoor!!
) gewoon goed onderlegd als je van deurne afkomt, maar ga d'r niet vanuit dat je met je diploma op elke stal zomaar kan beginnen, want overal weten ze hoe laag het niveau tegenwoordig is gedaald !! paardje"]
[quote="anydale schreef:het is ook zo dat je je paard niet mag losgooien terwijl je op school bent, hij mag dus alleen maar op stal staan en werken, nou leuk!
anydale"]
[quote="paardje"][quote="anydale schreef:het is ook zo dat je je paard niet mag losgooien terwijl je op school bent, hij mag dus alleen maar op stal staan en werken, nou leuk!

. Dat ten eerste omdat men ouders het niet konden betalen. Verder ben ik er een paar keer geweest en ook mijn droom was het om er toen naartoe te gaan. Maar heb inderdaad ook veel verhalen gehoord die niet veel goeds waren. Toch wilde ik graag van paarden mijn beroep maken en heb toen gekozen om naar het Groenhorst College in Barneveld te gaan. Ik zit nu in mijn tweede jaar van de vierjarige opleiding en ik heb het er erg naar m'n zin. Ook ik kan straks met mijn diploma een eigen stal beginnen, daar heb ik geen Deurne voor nodig!
:D
. Dacht eerst ff dat 't een docu uit de jaren 70 was, omdat het rij uniform nou niet bepaald up-to-date is... Uit de aftiteling bleek dat 't is opgenomen in 1991.