Hegron haarserum.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hegron haarserum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:56

Hij voelde wel super aan :j Denk ook wel dat er met het doorkammen minder haren uitkwamen dan anders zou geweest zijn :j We zullen zien :) Vind het alleen jammer dat ik geen penny-poon heb, daar kan je dus niet op je gemakje de staart staan uitkammen, je bent 'm dan al 50 keer kwijt geweest doordat hij er weer zo nodig mee moest zwaaien :+ :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:57

Ik heb het serum ook gekocht, maar ik krijg het met geen mogelijkheid open :') Ik kan er wel mee pompen, maar er komt gewoon niets uit.. :o

Moet ik iets losklikken ofzo? :o?

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:59

je moet hem ook niet open maken, gewoon een tijdje pompen voordat de eerste keer er iets uitkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:02

En dan echt een tijdje ... :j Zat daar ookal 'verdorie, heb ik nu ook net zo'n flesje waar niks uitkomt' :') Maar het is toch gelukt :Y)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:10

xElienx schreef:
ik had er ook 1 die niks deed. en dan bedoel ik ook ECHT NIET. hoelang je ook pompte (uiteindelijk maar door gezaagd :+ ), maar in de onderkant van het flesje hoort een gaatje te zitten (zuigt hij lucht aan). is die wel open?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:14

Ook ik gebruik het voor mijn eigen haar en ben er super tevreden over.
Helaas stond het vorige week niet in de action waar ik altijd kom.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:07

xElienx schreef:
ik had er ook 1 die niks deed. en dan bedoel ik ook ECHT NIET. hoelang je ook pompte (uiteindelijk maar door gezaagd :+ ), maar in de onderkant van het flesje hoort een gaatje te zitten (zuigt hij lucht aan). is die wel open?

Ik al straks eens kijken.......

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:39

Ik heb een vraagje aan de mensen die het serum en de spuitflesjes met water in een spuitflacon doen. Ruik je dan ook minder van de geur? Want ik ben niet van plan om mijn paardje sterk naar perziken te laten ruiken.

stoeltafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:39

Ik ben er heel tevreden over!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:45

Ik gebruik het niet op mijn paard, het werkt bij haar niet.
Ik gebruik het wel bij mijn eigen haar. Ik merk wel verschil, maar geen wereld van verschil ofzo.

@ Naskapower: ik ruik het in mijn eigen haar hooguit een half uurtje, zodra mijn haar helemaal opgedroogd is ruik je het alleen een beetje als je je neus in het haar drukt.

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:06

ik gebruik het ook al een tijdje. Erg fijn spul, staart wordt er soepel en glanzend van en je kunt het beter doorborstelen. Vor mijn dochtertje d'r haar gebruik ik het ook.
Je doet er vrij lang mee, het is zuinig in gebruik!

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:02

ik heb deze middag twee busjes gaan halen, ga het morgen uitproberen, zal ik foto's maken? :Y)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:29

Ik gebruik het voor de manen van mijn merrie. Had ze van de zomer afgeknipt omdat er knopen in zaten die er echt niet meer uit konden. Toen geknipt en nu gebruik ik het serum, er zit nooit meer een heksenvlecht in! *\o/* Staart heb ik nog niet geprobeerd.

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:03

Wat is het nut hier van?
Van die roze?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:10

Hoe doen jullie die serum in de manen en staart? Ik spuit het meteen erin maar dan heb ik weer dat niet alle manen en staart haren het serum pakken. Hoe doen jullie het?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 21:55

verdelen in je handen en dan met knnijpbewegingen in de haren verdelen en dan met een borstel er door.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 21:55

ylva538 schreef:
Wat is het nut hier van?
Van die roze?

Wat bedoel je?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 21:57

Pippaa schreef:
Ik gebruik het voor de manen van mijn merrie. Had ze van de zomer afgeknipt omdat er knopen in zaten die er echt niet meer uit konden. Toen geknipt en nu gebruik ik het serum, er zit nooit meer een heksenvlecht in! *\o/* Staart heb ik nog niet geprobeerd.

had je ook geprobeerd om eerst het serum er in te smeren en dan de klitten er uit te halen? Dat werkt hier goed.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:20

Die van mij heeft van zich zelf een staart waarvan de plukken rond groeien. Het lijkt dus alsof hij een heel onverzorgde 'dreadlockstaart' heeft, maar als ik hem net geborsteld heb zitten de plukken na een week wéér rondgedraaid. Ook poept hij nogal eens over zijn eigen staart heen (meneer is lui om zijn staart op te tillen terwijl hij het wel heel goed kan :') ). Werkt het serum hier ook tegen? Ik hoor van iedereen dat ik dan Cowboy Magic moet gebruik omdat de rondgedraaide plukken meteen uitzakken en makkelijk uit te borstelen zijn maar ik vind dat spul zoooo duur! Werkt het serum dan ook goed? Dan ben ik stukke goedkoper uit mocht dit ook werken!

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:28

Ik word na het lezen van alle reacties toch ook wel enthousiast moet ik zeggen :=
Maar ik heb toch een paar vraagjes voordat ik besluit om het zelf aan te schaffen (voor de prijs hoef ik het niet te laten, maar nieuwsgierigheid):
- Moet je staart en manen eerst nat maken voordat je het erin smeert? En zo ja; handdoek droog of echt nat :+ ?
- Nadat je het erin hebt gesmeerd, is het dan de bedoeling dat je het ook 'afdroogt'?
- Worden staart en manen er ook schoon van? (Zoiets begreep ik?)

Misschien toch eens een flesje voor paard + mij gaan halen! :))

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:44

-Nee gewoon droog aanbrengen
-Neen, je moet het doorkamen maar verder "drogen" niet.
-Nu ik vindt wel dat de staart er schooner van wordt

Ik zou het gewoon proberen :)
Met z'n staart heb ik wel meer pompjes nodig dan bij de meeste paarden maar die kan ook minimum 4 paarden met een volle staart voorzien :D. Maar het is zeker niet dat ik het halve flesje moet leegpompen voor ik klaar ben met z'n staart.

Verder hier iemand die het in een flacon heeft gemengt met de spray ? Werk het even goed of heb je dan het zelfde effect als dat je met de gewone anti klit spray hebt (dus dat de serum stub beter is) ?

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:10

Ik doe 4x een pompje verdelen op de manenborstel (geen plakkerige handen)
en borstel vanaf de haarwortel naar beneden

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:21

yvonnedv schreef:
verdelen in je handen en dan met knnijpbewegingen in de haren verdelen en dan met een borstel er door.

Waar smeer je je handen daarna dan af? Als ik het verdeel door de manen worden mijn hele handen vettig

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:24

Daarom op je borstel verdelen en dan met de borstel door het haar (niet elke keer op dezelfde plek)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:24

Judith94 schreef:
- Moet je staart en manen eerst nat maken voordat je het erin smeert? En zo ja; handdoek droog of echt nat :+ ?

Ik was zijn staart altijd (schimmel) slinger hem dan uit en dan het serum er in. Er na was ik mijn handen gewoon even.