Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wildgirl schreef:A_R schreef:60 euro ongeveer, verschilt per maand... soms helemaal niks. betaal wel 435 stalkosten zonder wijdegang oid. maarja dan heb je ook wel een accomodatie die je in nl niet vaak tegenkomt (ik woon in spanje).
voor de mensen die nu schrikken, ik rij hier: http://www.escuela-ecuestre.com/
Zooo wat een accomodatie, waarom zet je hem niet gewoon in de paddock dan?scheelt je 100 euro!
lovehaffie schreef:Zonder stalling ong. 90 euro per maand ivm verzekering en ov-abbonement om naar stal toe te kunnen!Denk dat veel mensen de eventuele reiskosten niet meerekenen maarja
Marije_jiplover schreef:lovehaffie schreef:Zonder stalling ong. 90 euro per maand ivm verzekering en ov-abbonement om naar stal toe te kunnen!Denk dat veel mensen de eventuele reiskosten niet meerekenen maarja
Die heb ik idd niet meergerekend, het is maar 5,5 km uit en thuis met de auto en heb een lease-auto, dus dat telt niet.
Daarnaast ga ik ook regelmatig op de fiets, dus voor mij zijn de reiskosten te verwaarlozen.
The_Stig schreef:Heb 2 paarden:
- 500 stalling
- 200 les
- 60 concours inschrijfgeld
- 100 overige kosten
Is totaal 860, heb dan brandstof en wegenbelasting achterwege gelaten van de auto die ik voor het trekken van de trailer heb.