Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors493 schreef:150euro voor een baaltje!!petitparis schreef:idd prijzen zijn schandalig de hoogte ingegaan. Ik heb hooi ingekocht aan 1.75 en mijn vriendin aan 1.25 (alleen de prijs voor het persen)
grote balen hebben wij voor 25euro/stuk ingekocht. maar voor diezelfde balen hebben wij in het hooi seizoen 50 euro betaald omdat er bijna geen hooi meer van 2009 was... Er is zelf iemand bij on sop stal geweest die 150 euro voor een baal wilde geven![]()
ben ik blij dat ik 25 baaltjes extra gekocht heb dit jaar... vriend van mij betaald nu ook 4 euro voor een klein baaltje
ik denk dat dit wel een beetje overdreven is!
Sjors493 schreef:150euro voor een baaltje!!
schimmelvlek schreef:simongek schreef:Wij betaalden eerst 4 euro en nu wouden wij wat bijhalen en ze vroegen gewoon
6 euro voor een baal. Nou daaaaaaag is dezelfde partij
Dat is normaal he. Hooi groeit nu niet echt bij :p Dus hoe later op het seizoen hoe hoger de prijzen komen te staan.
barbar schreef:bij mij op stal kan je kiezen tussen hooi of voordroog, we hebben een kale stalprijs en verder betaal je wat je gebruikt.
aan het begin van het "stalseisoen" (overdag buiten 'snachts binnen) vertelde de staleigenaar echter dat de hooiprijs wel erg omhoog was gegaan (van 4euro per baal, naar 5,20 per baal van 25kg).
een paar weken geleden kregen we te horen dat het hooi bijna op is en alshij nu nieuw moet bestellen dat het alop 7euro per baal komt, daarom is er besloten om dit jaar verder te gaan op voordroog.
de baaltjes hooi die er nu nog zijn, zijn voor mijn paardje en nog een ander omdat die hoefbevangengevoelig zijn.
hooi met troep erin is iid bermhooi en dit wil je niet aan je paard geven.
ik woon wel in de randstad met dus veel vraag en weinig aanbod wat de prijs ontzettend opschroefd.