Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanso schreef:ik zoek:
een lief,betrouwbaar,een beetje intiligent geduldig paard
sanso schreef:heb je al eens aan een quarter of een paint gedacht? die zijn ontzettend koel in hun hoofd en heel erg betrouwbaar. Ook onwijs intelligent trouwens, maar dat betekent ook wel dat het geen sukkels zijn en dat ze behoorlijk eigenwijs kunnen zijnik zoek:
een lief,betrouwbaar,een beetje intiligent geduldig paard
niet nerveus ofzo en hij moet ook verkeersmak en goed doorgereden zijn maar dat hoort niet bij het karakter
Illusion schreef:ik zit hier echt met verbazing te lezen, die vooroordelen! mijn god.. DA/hoefsmid kosten kunnen altijd hoog oplopen ongeacht het ras..
meid, als jij een shire wil ga je lekker naar shires kijken! je moet toch gaan voor 'n karakter en misschien kom je wel gewoon 'n hele brave shire tegen die ideaal is voor jou!
paarden zijn zoiezo altijd sterker als een 14jarig meisje, of je nou 'n tinker neemt of 'n shire. 't karakter daar moet je naar kijken.
wel ben ik het eens dat je (imo alle paarden) maar zeker zo'n grote shire niet in 'n manegestalletje moet stoppen.. die horen wel lekker veel op 't land te staan.
Succes ermee!
sanso schreef:oke is goed maarja mun pa wil gewoon een nieuwe auto en hij is er helemaal verliefd op en hij zei hij kan ook een trailer trekken(en het is trouwens maar voor 1 x)
sanso schreef:nog nooit op een fries gereden dus
hestejente schreef:Als je een breed, stoer en vooral zwart paard wil... waarom dan niet een zwarte welsh cob ofzo? Daar kun je van alles mee, is een stuk praktischer dan een shire en je moeder en broertje kunnen er ook op. 't Is maar een ideetje
O_FUN_ schreef:sanso schreef:oke is goed maarja mun pa wil gewoon een nieuwe auto en hij is er helemaal verliefd op en hij zei hij kan ook een trailer trekken(en het is trouwens maar voor 1 x)
Voor 1 x?
Wat als hij dan naar de kliniek moet?
Als je toch een keer naar bos ergens anders wilt?
Als je op ponykamp wilt?
Dus wat als je ergens heen wilt.
Laat hoe dan ook je vader goed checken wat de tundra uitvoering die je vader op het oog heeft mag trekken. Ook de kogeldruk etc.
Citaat:Voor 1 x?
Als je op ponykamp wilt?
Laat hoe dan ook je vader goed checken wat de tundra uitvoering die je vader op het oog heeft mag trekken. Ook de kogeldruk etc.
JewEmm schreef:hestejente schreef:Als je een breed, stoer en vooral zwart paard wil... waarom dan niet een zwarte welsh cob ofzo? Daar kun je van alles mee, is een stuk praktischer dan een shire en je moeder en broertje kunnen er ook op. 't Is maar een ideetje
Niet als je al 1.70 bent en nog een stuk moet groeien, zoals TS al ergens in het topic heeft gezet.
Illusion schreef:Citaat:Voor 1 x?
Als je op ponykamp wilt?
dat is toch allemaal haar keuze? of ze naar 'n ander bos wil, of op ponykamp?
waarom zou ze daarvoor 'n zware auto moeten aanschaffen?
naar de kliniek zouden ze ook 'n auto kunnen huren, of iemand anders laten rijden.
ik neem aan als ze 'n nieuwe zware auto kopen ze daar echt wel aan denken(ze komen 'm denk ik ook mede voor het paard lijkt me dan)
verder snap ik niet waarom mensen zo afkeurend op een shire reageren.. zijn vaak hele lieve dieren en ik zet mijn kind liever op 'n makke shire als op 'n ander ras wat misschien helemaal niet klikt.
en? 'n merens of welsh cob? TS is 1,70 en nog maar 14. die groeit waarschijnlijk nog 'n stuk door..