colunder schreef:Ik gebruik CM voor mijn eigen haar,eindelijk een antiklit waar mijn haar niet vet van wordt!!
En het wordt niet meer statisch.
Ik ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Winddancer schreef:polly2 schreef:Wat is bij CM het prettigst?
Die flessen, de tube of de spray?
En wat is het zuinigst in gebruik?
Het ligt eraan wat je van CM wilt gebruiken.
De Detangler & Shine is een gel en zowel in fles (473 en 944 ml.) verkrijgbaar als in tube (118 ml.).
Shine In Yellowout, Rosewater Conditioner en Rosewater Shampoo zijn flessen.
Greenspot Remover en Super Bodyshine zijn sprays.
Sammyoo schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar je paard kan in zo'n korte tijd niet meer haren in zijn staart hebben gekregen. Die groeien maar een paar centimeter per maand. Dus dan zou je pas na een jaar of twee zichtbaar resultaat verwachten. Wellicht laat de cowboy magic een laagje achter op de haren, waardoor het dikker wordt / lijkt.
xXutopiaXx schreef:Helemaal in 't begin van 't topic werd al gevraagd wat het verschil is tussen Rider's Magic en Cowboy Magic.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Heb nu zelf alleen ervaring met RM, pas gekocht en paar dagen geleden in de manen van mn shet gedaan.
Dat was dus allemaal vilt geworden, en dreads. Nu kam ik het er zo uit, zonder dat er manen afbreken!!
Tuurlijk de al lang losgekomen manen, die vast zaten in de klit, komen er wel uit, maar het is nog steeds een héle volle bos!!
liesen schreef:die spray is inderdaad ook top!!! die gebruik ik ook. heb je maar weinig van nodig! heb ook de droogshampoo ervan. ook fijn!Wauwiee wat een resultaten! Ik heb een spray van cm. Maar heb het vermoeden dat ik de verkeerde heb... Toch maar even naar die tube opzoek gaan want die spray vind ik niet super veel beter dan de equistar.
ilse86 schreef:och, als je maar vaak genoeg met die spuitbus aan de slag gaat, gaat dat gedrag wel overheb ook een tweejarige staan die eerst ook helemaal over de zeik ging. net doen alsof er niks aan de hand is. nu blijft ze redelijk goed staan.