Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bogie schreef:Sorrie TS maar je snapt toch wel dat dit overmacht is? Ik sta regio Rotterdam en de paddock is ook helemaal bevroren en rijden kunnen we al helemaal vergeten maar de pensionhouder is hier niet verantwoordelijk voor, het is gewoon overmacht. Ga anders nu maar eens op zoek naar een andere stal, regio Rotterdam is er nergens meer plek en overal hier is het hetzelfde. Jij hebt de keus gemaakt om op die stal te gaan staan en dan via dit topic lobbyen naar een andere stalling vind ik een beetje triest, spreek de pensionhouder hier gewoon op aan dan zal hij of zij jou ook vertellen dat het overmacht is.
Donja schreef:CharlyBrown schreef:Longeer bak is bevroren, longeren of losgooien in de binnenbak mag bij ons op stal niet...
Ik zou in deze situatie als pensionhouder toch uitzonderingen maken om dan maar in de binnenbak wel los te gooien of longeren. Vooral met een jong paard !! Je betaald toch voor alle mogelijkheden die de stal biedt? Of krijg je korting nu?
Ceriadwen schreef:Nou dat zou erg jammer zijn, zegt namelijk meer over jouw innerlijk dan over dat van de TS die gewoon wil weten hoe het op andere stallen word geregeld. Maar goed, zie al waar het heen gaat zo op deze manier, dus ik lees gewoon mee hoe de andere stallen dit oplossen want heb geen tijd en zin in dit soort onzin.