Ik denk dat kippengaas te slap is en kan ook te gemakkelijk scherp worden.
Ik denk dat ik binnenkort ook eens aan de knutsel ga. Mijn lieftallig bruin mormel heeft in de afgelopen maanden 2 speciekuipen (die er voor het water stonden) gemold door ze van extra spleten te voorzien Voor het water kan ik ze dus niet meer gebruiken maar wel als hooiton.
@Anne_mieke88 : dat gaas is veels te scherp en gaas met een groene plastik laag kun je beter ook niet gebruiken. Als dat plastik los laat en in de maag komt kan het uitharden en voor maagperforatie zorgen.
Anne_mieke88
Geplaatst: 22-06-12 11:53
Anne_mieke88 schreef:
Zat zelf ook te denken aan sterk ijzerdraad en daaroverheen een hooinet (3x3) verknippen en eroverheen spannen... zou dan wat zijn?
Ja en dat net dan spannen met een sterk ijzerdraad ( dat kan ik uit zon stoffen opbergton knippen :p ) En dat dan spannen eroverheen. Vastzetten met stiek zodat het wel zakt
bak is gehaald, en een hooinet met fijne mazen (3x3) is besteld.. Ik ga van de week bij de hobbywinkel stiek halen en hier ligt nog een mooie steen.
het hooinet wil ik verknippen en spannen om ijzerdraad zodat dit mooi op de bak past
Nagano
Geplaatst: 02-10-12 02:56
vraagje waarom doen jullie er gaas over en wieweet hoe die houte kisten heten die ik op de foto zien ik heb een haf en een shet en die kleine kan nu niet bij de bak die ik heb dus wil iest nieuws