Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JessAndHope schreef:Ik wil me best verantwoorden tegenover mensen, maar niet tegenovver mensen die mij bij voorbaat al de grond in boren met de gedachtegang dat het me toch niet lukt.
Sorry, maar dan ga ik zelf te negatief denken en lukt helemaal niks meer... Dus ga ik ook geen energie aan dat soort mensen verspillen.
Daarnaast zou ik niet weten waarom stalletjes op een rij mis gaan? Het is maar net wat je er zelf voor wil doen.
Fleurtje100 schreef:TS vraagt alleen of er behoefte is aan een rusthuis in een bepaalde regio. Niet om een oordeel of zij wel of niet voldoende kunde en kennis heeft een rusthuis te starten. Het gaat om een kleinschalig rusthuis, 4-5 paarden. En iedereen valt meteen over haar heen dat ze te jong is, te weinig ervaring en kennis heeft etc. Ik zie sommige opmerkingen die hier geplaatst zijn echt niet als opbouwende kritiek, en vind het vreemd om ze snel te oordelen vanaf een forum over iemand die je totaal niet kent.
Imo wordt ook hele rusthuis/oude paarden gebeuren ontzettend zwart wit geschetst door een aantal. Ik ben al bij redelijk wat rusthuizen gaan kijken en de behoeftes van oudere paarden zoals ze hier door sommige geschetst worden zag ik daar niet terug bij het gemiddelde paard.
)