Chevano schreef:colunder schreef:Ik denk dat jij nu goed fout bezig bent nu je zijn draden doorgeknipt hebt!!!!!
Het zijn zijn draden in zijn tuin en daar heb jij van af te blijven!!
Je had er zelf schrik draad voor kunnen plaatsen om te voorkomen dat jouw paarden bij het prikkeldraad konden komen.
Ik heb het idee dat het hier niet alleen over asociale buurman gaat,ik vind andermans eigendommen vernielen ook asociaal
Ik denk dat je het topic beter moet lezen de buurman heeft het schrikdraad door geknipt zodat ie een excuus had van kijk ze eten aan mijn planten!! (heeft tser geschreven)Zulke mensen zijn er nu eenmaal op de wereld. En sommige mensen snappen dat niet.
Ik denk dat jij beter moet lezen!!
TS heeft zelf gezegd dat ze zijn prikkeldraad doorgeknipt heeft,dat is zijn prikkeldraad op zijn erf en daar heeft TS vanaf te blijven!!
Oog om oog maakt de wereld blind... ooit gehoord van je verlagen tot het niveau van een ander? Als iemand het doet doe jij het ook maar? Zo gaat dat in de kleuterklas, niet als je volwassen bent. 
Nogmaals, voor ander vee wordt prikkeldraad ook gebruikt. Waarom zou een leek ineens bedenken dat hij beter een lint kan plaatsten vanwege het gevaar terwijl je het om 90% van de weilanden nog ziet staan.