Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sherwood schreef:Dan nog een keer voor de mensen die niet om de centen geven, en net als ik misselijk worden van het idee dat je buurman straks je paard op zit te eten... De da heeft ook zo'n schietmasker hoor! En beetje paardwaardiger dan hem laten schieten en dan opeten. Dat spuitje, tja daar kan ik best inkomen dat niet iedereen dat een goede optie vind, dan maar de kogel. Maar voor de genen die het dus niet kunnen uitstaan dat hun paard dan verorbert gaat worden. Vraag dan je da even om dat schietmasker te gebruiken. Natuurlijk alleen voor de mensen die het niet om het geld te doen is, en ook berreid zijn even veel te betalen voor de kogel als voor het spuitje.
Zannekin"]
[quote="sherwood schreef:Dan nog een keer voor de mensen die niet om de centen geven, en net als ik misselijk worden van het idee dat je buurman straks je paard op zit te eten... De da heeft ook zo'n schietmasker hoor! En beetje paardwaardiger dan hem laten schieten en dan opeten. Dat spuitje, tja daar kan ik best inkomen dat niet iedereen dat een goede optie vind, dan maar de kogel. Maar voor de genen die het dus niet kunnen uitstaan dat hun paard dan verorbert gaat worden. Vraag dan je da even om dat schietmasker te gebruiken. Natuurlijk alleen voor de mensen die het niet om het geld te doen is, en ook berreid zijn even veel te betalen voor de kogel als voor het spuitje.

.gijsenkim schreef:Nou euh dames, onaardige dingen zeggen mag alleen ik jaaaaaa