Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meissielief schreef:Elke dag natte plekken en drollen eruit wil ik toch echt als voorwaarden of anders zelf uitmesten. Zoveel extra aan stro kost dat niet.
nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
meissielief schreef:nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
Ik ga geen 6 pagina's doorlezen.
Toch blijft het een questie van wat voor een eisen mensen stellen aan hun stal en dan pas wat ze er voor uit willen geven.

meissielief schreef:nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
Ik ga geen 6 pagina's doorlezen.
Toch blijft het een questie van wat voor een eisen mensen stellen aan hun stal en dan pas wat ze er voor uit willen geven.
Net als op de pagina daarvoor en vast tussendoor ook nog wel ergens.
, met name omdat er heel erg weinig stallen zijn waar de paarden in de winter ook naar buiten mogen en dat is iets wat ik mijn paard toch wel heel erg gun
. Buitendat moet het niet een heel erg drukke stal zijn.. Ik sta nu op een grote stal, wat voorheen een kleine pensionstal was, maar enorm uitgegroeid is, vind ik toch wel jammer.. want het is er altijd druk, rumoerig en lawaaiïg.. nelis schreef:Graag zou ik willen weten wat de bokkers in de regio Randstad (rotterdam/ den Haag) zouden betalen voor de volgende pensionstalling op met max 6 pensionklanten.
In de Randstad gelegen.
* ruime stallen met buiten luik (4 x 4.5 m) en speciale merrie /veulen buitenstallen
* dagelijks opstrooien , 1 keer in de week wordt er gemest.
* Onbeperkt Ruw voer ( keus uit kuil of hooi)
* 2 keer krachtvoer ( hoeveelheid in overleg met eigenaar paard)
* Zomer en winter weidegang ( inc buiten en binnen zetten)
* was plaats warm en koud water
* Solarium
* 20 X 40 buitenbaan met agterberg bodem.
* longeer paddock bak 15 X 30 M
* Zadel kamer.
* stapmolen.
* vrij in keuze eigen instructie / hoefsmid etc
* hindernismateriaal
Wat vinen jullie eenredelijke prijs voor deze accomodatie?
Yanouuu schreef:300 denk ik, misschien iets minder. Bij ons (ook randstad; Gouda) is het 300 euro voor een pony, 340 voor een E-pony of paard maar wij hebben wel drie bakken

Citaat:opstrooien: drollen en natte plekken er uit, stro aanvullen.