Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
meissielief schreef:Elke dag natte plekken en drollen eruit wil ik toch echt als voorwaarden of anders zelf uitmesten. Zoveel extra aan stro kost dat niet.
nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
meissielief schreef:nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
Ik ga geen 6 pagina's doorlezen.
Toch blijft het een questie van wat voor een eisen mensen stellen aan hun stal en dan pas wat ze er voor uit willen geven.
meissielief schreef:nelis schreef:Als jehet hele topic had doorgelezen dan had je gezien dat er elke dag drollen gewipt wordt etc en opgestrooid , 1 x in de week gaat de hele stal leeg.
Ik ga geen 6 pagina's doorlezen.
Toch blijft het een questie van wat voor een eisen mensen stellen aan hun stal en dan pas wat ze er voor uit willen geven.
nelis schreef:Graag zou ik willen weten wat de bokkers in de regio Randstad (rotterdam/ den Haag) zouden betalen voor de volgende pensionstalling op met max 6 pensionklanten.
In de Randstad gelegen.
* ruime stallen met buiten luik (4 x 4.5 m) en speciale merrie /veulen buitenstallen
* dagelijks opstrooien , 1 keer in de week wordt er gemest.
* Onbeperkt Ruw voer ( keus uit kuil of hooi)
* 2 keer krachtvoer ( hoeveelheid in overleg met eigenaar paard)
* Zomer en winter weidegang ( inc buiten en binnen zetten)
* was plaats warm en koud water
* Solarium
* 20 X 40 buitenbaan met agterberg bodem.
* longeer paddock bak 15 X 30 M
* Zadel kamer.
* stapmolen.
* vrij in keuze eigen instructie / hoefsmid etc
* hindernismateriaal
Wat vinen jullie eenredelijke prijs voor deze accomodatie?
Yanouuu schreef:300 denk ik, misschien iets minder. Bij ons (ook randstad; Gouda) is het 300 euro voor een pony, 340 voor een E-pony of paard maar wij hebben wel drie bakken
Citaat:opstrooien: drollen en natte plekken er uit, stro aanvullen.