Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ja dat spul noem ik ook grind , bestaat er geen geheel rond grind ofzo , echt balletjes
Net nog even op Marktplaats gekeken trouwens , je wordt echt doodgegooid met gratis af te halen stoeptegels.
Zelfs ook grasdallen met openingen voor gras. Bielzen , opsluitbanden , zand , aarde , kiezelstenen en rotstuintjes : allemaal gratis af te halen.
Dus wat dat betreft kom je een heel eind als je wat tijd , zin en een aanhangertje hebt
b485 schreef:Hey,
ook ik ben nieuwsgierig geworden naar verschillende uitvoeringen van PP.
Bij mij is het de bedoeling dat mijn 2 A ponies aan huis komen te staan. We hebben een stukje grond van 22 are. Het probleem hierbij is dat het ongeveer driehoekig is, met de stal in een van de punten. Het aanleggen van een track lijkt me ideaal om de weide toch nog op te kunnen delen in enkele kleine stukjes (voor strookbegrazing of enkele uurtjes per dag).
Dit zou ik op termijn (eerst een jaar proberen om te zien op welke plaatsen dit het beste is) willen uitbreiden enkele met verhardingen.
Zelf had ik gedacht aan enkele voederautomaten (iets doe het zelf met timerklokken) waar ik bijvoorbeeld swinters wortels in kan doen.
joyce B schreef:hmmm, als ik mijn paarden veel hooi voor meerdere dagen tegelijk geef, dan eten ze zich vol met dat hooi en worden ze modder vet. Had ze deze winter al te dik met 4x per dag voeren en dan hadden ze ook niet "onbeperkt" per voerbeurt.