Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
daffie1986 schreef:kijk ook even op http://www.belebro.nl/index/index.php?o ... Itemid=164 hier kun je een foto vinden van de toekomstige huisvesting zoals ze het willen hebben. Dat vindt ik wel tever gaan voor stallen met veel wisselende paarden bestand.
) Die van mij zijn vriendjes voor het leven hoor...echt fantastisch!
. Dat dier zie je gewoon wegkwijnen. De eigenaars zijn er al herhaalde malen op aangesproken. Helaas zonder resultaat. essiedepessie schreef:poes schreef:Ook een hengst kan bij een maatje, maar snap wel dat dat nog ergens een uitzondering is.
Sja sliding plates: die kies jij om te zetten, niet je paard hoor.
Ja en? je kunt moeilijk stops maken zonder plates.
feit is gewoon dat als ze er een trap mee uit delen dat de schade aanzienlijk is.
essiedepessie schreef:Ik vind niet dat ze het kunnen verplichten...
Ik heb een hengst, dat wordt dolle pret als we die in een kudde zetten.
Daarbij hebben onze sportpaarden allemaal slidingplates achter, die meppen elkaar zo de eeuwige groene weides in.
Ik vind dat ze eerst eens iets moeten doen aan alle paarden die nooit buiten komen behalve wanneer ze uit hun stal worden getrokken om een uurtje rond te hobbelen.
trekruiter schreef:In de drafwereld steken ze meestal een lekker stinkende geite bok bij de hengst in de stal.
Je zal je hengst nog nooit zo rustig gezien hebben.
En dan is ie ook niet meer alleen.
Geiten zijn ook kuddedieren.
1geit en 1 paard,=1kudde!

Mika007 schreef:Bietjuhh, en dat lees ik de eerste zin van je onderschrift en denk dan ??????????????????????????? (je beweert het tegenovergestelde van je onderschrift)
Hoeveel paarden staan er niet alleen in de wei of op stal?
(Heb ik het niet over de hengsten, die doorgaans ook niet alleen op stal staan maar met andere hengsten.)
ik vindt dat paarden zo ie zo zomers buiten horen te komen. echter vindt ik net zo als mijn verzorg welshje die kan gewoon niet met anderen paarden, alleen maar met zijn ''broer'' daar staat die dan ook mee buiten godzijdank maar als zijn broer overlijdt?? zal hij ook alleen komen te staan echt vindt ik dat als het echt zo ernstig is als dat ze gaan vechten en echt niet stoppen etc dat ze dan niet meer in de kudde mogen of met hun maatje.