Romeo2007 schreef:Ooo als ik het zo lees, wat heb ik dan een goede stal!
Stal ligt in 't Gooi naast Weesp. Binnenbak, buitenbak, stapmolen, 15 paddocks en erg mooie stallen. Ook wordt er dagelijks gemest en binnen buitgezet. Inclusief krachtvoer €265 in de zomer weiland en in de winter van 9 tot 13.00 in de paddock
Ben er erg blij mee en mijn paard ook
Zo te lezen is de randstad zo slecht nog niet

Hier in het noorden kost stalling met binnenbak vaak ook al tussen de 200 en 275 euro, en dan zijn er vaak niet zoveel paddocks (vaak ook geen) en meestal ook geen weidegang in de winter.
Lekker Romeo2007, dat ze zo de hele ochtend buiten staan in de winter bij jullie. Dan 's middags of 's avonds nog even lekker rijden of longeren en je paard is er elke dag lekker even uit geweest en je kunt hem altijd voldoende beweging geven, mede door de binnenbak.
Denk dat weidegang in de winter heel erg afhankelijk is van de soort bodem. Zandgrond wil al veel beter dan veen of klei. En inderdaad of stallen bereid zijn te investeren in paddocks, zoals bij jullie stal.
Pradaatje, Loonse en Drunense Duinen, klinkt zanderig, klopt dat? Echt super als je 's winters ook droge en stevige weidegrond aan kan bieden!