Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Ik zeg niet dat je partime moet gaan wekren.
Maar dat het een mogelijkheid is.
Citaat:Idd minder luxe zoals vakantie voor jezelf, omdat jezelf ook voor dat paard kiest.

runningkawa schreef:Een kantoor bij mij om de hoek daar kun je om 7 uur smorgens beginnen, lovely
Dus dat zal vast op meer plaatsen kunnen.
KingMarco schreef:En ik dan ik begin al om 7 uur? Maar heb toch echt een full time baan nodig om alles te bekostigen. Er is niemand die maar iets voor mij betaald en dat wil ook niet, kan momenteel mezelf prima bedruipen. Kan wel maar 1 keer per dag naar mijn paard toe.
runningkawa schreef:Jullie wil is geen weg.
. runningkawa schreef:
Maar goed ik ga er verder niet meer op in.
Jullie wil is geen weg.
Ik ben blij dat ik gerust kan slapen (jaja weer een reactie waar je over kunt vallen)
En ik hoop dat er binnenkort regels komen over de paardenhouderij.
Het word me in dit topic steeds duidelijker dat dat erg hard nodig is.( oei alweer zo'n reactie, wat moet je toch met zo'n trut bokker he)

Cer"]
[quote="runningkawa schreef:dan ben je ook eerder dan 6 uur afgewerkt.
Dan kun je bv afspreken dat je hem dan losgooit en om 8 uur na het eten koken weer binnen haalt.
Sonja schreef:Dus kom je toch altijd weer uit op "wat is goed?"
Zoals al eerder gezegd ziet iedereen het belang van vrijheid en sociale contacten echt wel in, maar moet je gewoon realistisch blijven. Prematuur oordelen over een ander is zoooooo makkelijk, daar kun je gewoon niks mee.
Hiermee sluit ik voor mezelf deze discussie ook maar af. Het leidt nergens toe en je wordt er alleen maar vreselijk melig van.
Tot een volgende keer dus maar weer.