ik kan ook niet anders, Maar het is jammer als je bak kletsnat is(modder etc) Maa rik heb rood zand en dat voert goed af!"D Ik vind buitenrijden veeeeeeel leuker, op concoursen enzo ook! Mijn ponny ook. Maar als het regent ga ik wel rijden eigenlijk. Het boeit me niet zoveel, maar ik rijd niet als het keihard regen maar een beetje regen kunnen we ook wel tegen.
Ik rijdt met regen;) Niet als het heel hard plenst!! Maar als het gewoon motregent of iets harder gaan we er gewoon door, een kleine buitenrit ofzo maken, (doe dan wel vaak een sort hoes om haar zadel en rug!! we zijn toch niet van suiker;) Groetjes
Ik rijd niet met regen, zowel mijn pony als ik hebben een hekel aan natte voeten. Ze wordt altijd heel erg vervelend als ze in een natte bak moet werken. Maar als het goed is ga ik met mijn BE beginnen en dan kan ik naar een binnenbak in de buurt, das wel een mooie oplossing.
Het went vanzelf wel. Als het heel hard regent vind ik het zelf niet zo prettig en gaat je paard vaak met zijn kont na de regen staan. Maar rijden kan je bijna altijd.
Rijden in de regen kan prima, mits het niet te hard regent. Ik heb zelfs in de sneeuw gereden! Voordeel bij mij is wel dat t paardje dan extra goed gaat lopen dan beloon ik haar door maar heel kort te rijden. Als ze het goed doet is het voor mij klaar.. Echte trainen komt dan wel weer als t droog is....