Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesito schreef:Wat een belachelijk hoge prijs en voor veel dingen moet er ook nog bijbetaald worden zoals weidegang enzo.
En dan ook nog extra betalen voor wat hooi, voor die prijs van 355 euro vind ik toch dat het standaard pakket kompleet moet zijn met meerdere keren per dag hooi.
Dit zijn stallingen met veel accomodatie maar als je daar vraagt wat een paard moet eten weten ze het volgens mij niet eens.
Ik zou hier nooit willen staan dan verkocht ik nog liever mijn paard.
Sorry als het bot overkomt, maar op dit soort plekken gaat het naar mijn idee niet meer om het paard maar om de luxe.
Patriciavt schreef:jesito schreef:Wat een belachelijk hoge prijs en voor veel dingen moet er ook nog bijbetaald worden zoals weidegang enzo.
En dan ook nog extra betalen voor wat hooi, voor die prijs van 355 euro vind ik toch dat het standaard pakket kompleet moet zijn met meerdere keren per dag hooi.
Dit zijn stallingen met veel accomodatie maar als je daar vraagt wat een paard moet eten weten ze het volgens mij niet eens.
Ik zou hier nooit willen staan dan verkocht ik nog liever mijn paard.
Sorry als het bot overkomt, maar op dit soort plekken gaat het naar mijn idee niet meer om het paard maar om de luxe.
Al moet ik 500.- betalen (dat betaal ik in de zomermaanden incl verzekering voor mijn paard) dan zou ik nog nooit mijn paard verkopen. Ik heb voor hem gekozen met de wetenschap dat de stalling in onze regio gewoon heel duur is. Het is iets waar je zelf voor kiest.
Ik moet idd veel betalen maar daarentegen kan ik me geen betere zorg voor mijn paard wensen dan de stal waar ik nu sta. Mijn paard heeft nat kuil nodig, en voila de volgende dag stond er een bak om het kuil in te laten weken en had hij een aangepast voerkaartje.
Ik betaal veel maar ben zéér tevreden over mijn stal
jesito schreef:Dat is waar jullie weten dat het daar heel duur is, maar mij zou dat echt te duur worden.
Daarbij hecht ik meer waarde aan voldoende ruwvoer en weidegang dan aan een solarium en stapmolen.
Maar goed dat is ieder voor zich.
Maar voor mij zou de gein er handig vanaf zijn.
Want als je voor ieder ditje en datje bij moet betalen zit je al ongeveer op 400 euro, daar staan mijn twee pony's twee maanden van.
En daarbij vind ik dat voor dat geld ook wel wat service verwacht mag worden, maar als ik om zaagsel of iets vraag of hooi nat maken zal daar bij mij op stal ook niet moeilijk over gedaan worden en ik betaal de helft van jouw voor twee pony's.
Is toch prima als jij en je paard het er naar jullie zin hebben

Patriciavt schreef:jesito schreef:Dat is waar jullie weten dat het daar heel duur is, maar mij zou dat echt te duur worden.
Daarbij hecht ik meer waarde aan voldoende ruwvoer en weidegang dan aan een solarium en stapmolen.
Maar goed dat is ieder voor zich.
Maar voor mij zou de gein er handig vanaf zijn.
Want als je voor ieder ditje en datje bij moet betalen zit je al ongeveer op 400 euro, daar staan mijn twee pony's twee maanden van.
En daarbij vind ik dat voor dat geld ook wel wat service verwacht mag worden, maar als ik om zaagsel of iets vraag of hooi nat maken zal daar bij mij op stal ook niet moeilijk over gedaan worden en ik betaal de helft van jouw voor twee pony's.
Is toch prima als jij en je paard het er naar jullie zin hebben
Aja, helaas is het in onze regio stervens duur.. heb ik niet om gevraagd maar heb er wel bewust voor gekozen om mijn paard te kopen
Ik hecht ook weinig waarde aan een stapmolen, beter nog, die van mij gaat er niet in
Ook het solarium gebruik ik niet, ik heb een mooie zweetdeken en kan prima zelf stappen met mijn paard tot hij droog is
En ik hecht onwijs veel waarde aan ruwvoer en weidegang.. mja op dit moment is deze stal het beste wat ik mijn paard kan bieden
Als ik mijn paard met goede faciliteiten goedkoper had kunnen stallen, had ik dat misschien wel gedaan. Dit is echter voor mij de beste optie op dit moment en aangezien ik dit makkelijk kan betalen is het voorlopig zoals het is.
Maar ben het onwijs met je eens dat het een behoorlijke prijs is

Maar ik stel ook erg weinig eisen aan mijn stal, dat scheelt misschien ook wel. Bij mij bevriezen de leidingen in de winter, is de stal niet zo groot, moet zelf voeren en water geven. Maar daarentegen zie ik wel dat mijn pony daar gelukkig is en dat ze zich veel prettiger en veel meer op haar plek voelt dan op een grotere pensionstal.

BrittKitt schreef:Nou dat vind ik wel ja
Zeker als er maar 1 keer per dag hooi wordt gegeven en 3x per dag brok? Lijkt mij een beetje de verkeerde volgorde?
) gewoon lekker in een paardenbox staan en betaal dus €220,- per maand en daarvoor krijg ik:
..Levita schreef:Nou ik denk dat ik de "hoofdprijs" betaal..... Ik betaal €460,- per maand (met hulp van mijn ouders) en ik krijg daarvoor:
- weidegang, dagdeel
- 3 x brok per dag
- 1 x hooi per dag
- uitmesten
- binnenbak
- buitenbak (verlicht)
- 2 paddocks
Ik betaal, vind ik zelf, veels te veel....
Levita schreef:Nou ik denk dat ik de "hoofdprijs" betaal..... Ik betaal €460,- per maand (met hulp van mijn ouders) en ik krijg daarvoor:
- weidegang, dagdeel
- 3 x brok per dag
- 1 x hooi per dag
- uitmesten
- binnenbak
- buitenbak (verlicht)
- 2 paddocks
madamX schreef:Levita schreef:Nou ik denk dat ik de "hoofdprijs" betaal..... Ik betaal €460,- per maand (met hulp van mijn ouders) en ik krijg daarvoor:
- weidegang, dagdeel
- 3 x brok per dag
- 1 x hooi per dag
- uitmesten
- binnenbak
- buitenbak (verlicht)
- 2 paddocks
Dat is echt een belachelijke prijs!
Diegene die dergelijke prijzen durft te vragen loopt zeker mijlenver naast zn schoenen en zou zich kapot moeten schamen. Zeker de voorzieningen die je noemt zijn gewoon 'standaard', niets bijzonders... Nee, dit zijn rasechte bloedzuigers, geldwolven, op een niet-realistische wijze.
Het allerbelangrijkste is voor mij dat mijn paard de wei op kan (ook als het regent, ze is niet van suiker). Liefst de hele dag en 's nachts op stal. Dus als iemand wat weet in en rond Arnhem, graag een pb'tje als het kan!
Tat_jana schreef:Maaikyhj
vindt jou stalprijs wel normaal..
IK DENK DAT IK MAAR GA VERHUISZEN HAHA :p