Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
… als de mensen die morgen komen hem niet nemen dan willen ze hem kopen. (Maarja vanavond een berichtje gestuurd naar die mensen en heb nog geen reactie over hoe laat ze komen. Beetje apart. Zou de derde keer zijn dat deze verplaatsen. Maar dan ben ik er wel klaar mee. Ga niet nog een keer verplaatsen).
…MarjanB schreef:Nee geen spierpijnhad ook maar een klein stukje gedaan
haha ik heb mezelf voorgenomen om elke keer iets te doen. Moet eigenlijk een strooier hebben voor achter de trekker. Heb ongeveer een halve hectare gras in de wei en dan nog 1500m2 gras in de tuin.
.
hij is super snel daarmee en meestal helemaal wit als hij klaar is
boemel schreef:De bult op Diekke haar bil is gelukkig al flink geslonken. Heb er net weer traumeel op gedaan.
Stephanie, ja katten bepalen ook zelf wat ze willen doen.
Als ik vraag of ze mee gaan, dan staan ze in de startblokken en lopen ze mee.
Als ze geen zin hebben, dan lopen ze niet mee.
Onze rooie kat had geen zin, die lag lekker te maffen ha ha.
We hebben voor achter de zitmaaier een strooikarretje waar 25kg per keer in gaat.
Dat gaat op zich ook best snel.
Hoe weet je of je grond zuur is?
Laten testen of door de hoeveelheid zuring, brandnetel en boterbloem?
. MarloesHJ schreef:@Boemel ik heb wel zuring en brandnetel e.d. maar ik heb geen zure bodem. Ik strooi ook niet meer lukraak iets. Ik heb bodemonderzoek laten doen en een plan voor 4 jaar mee gekregen aan de hand van de uitslag. Ideaal want ik weet waar ik de komende vier jaar aan toe ben. Bespaard mij uiteindelijk toch de nodige kosten want initieel moest ik meerdere producten uitrijden en nu enkel nog een keer per jaar uit mijn hoofd lava granulaat? Zou ik moeten opzoeken.
.
manzano schreef:
heb 10 stallen en nu 5 paarden waarvan 1 in de opfok.

)

Wordt ik stiekem wat nerveus van haha
Meevaller.
…
. Hij wil je gewoon vaker bij huis hebben
!!
… terwijl hij een maand geleden nog zij zullen we nog een jaartje overslaan
.
… sta er meer in zoals jij. Als je iets wilt gewoon ervoor gaan.

hoe dan

... 
DubbelFun schreef:@Stephanie: op de eerste foto kijkt de shet precies zo als Jasmijn hier naar Boon kijkt als ze in de neus wil happen
Ben een beetje afwezig geweest vandaag, rijden is er ook weer bij ingeschoten.
. Een aantal seconden daarna ging Flor in de aanval(zie foto 3)
.

)
manzano schreef:Wat een leuke foto's!!
En gefeliciteerd met de verkoop Stephanie!! Hoe ging die lotsbepaling precies in z'n werk? Of weet je dat ook niet? (gewoon nieuwsgierig)
ja ik snap je nieuwsgierigheid. Eigenlijk was het heel simpel. Die andere mensen die hem (o zo graag) wilden kwamen niet opdagen en nemen hem dus niet. Oftewel, Qupi was toch voorbestemd voor de toekomstige eigenaren.

)