Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dais_ schreef:Ik heb de huisarts telefonisch gesproken en ik heb diclofenac voorgeschreven gekregen en ik moet het nog even aankijken. Maar omdat mijn voet ook raar voelt moesten we rekening houden met een mogelijke hernia. Ik moest wel proberen wat te bewegen zei hij. Dat moet ik sowieso wel ivm de paarden. Alles gaat alleen wat trager.

96 kuub met de hand gaan we niet doen. Robijntjah schreef:Wij willen voor drainage zand gaan. Nu nog bedenken of we echt gaan afgraven of gaan voor de tactiek van jaarlijks er een bult opgooien. We willen voor 3 a 4 vrachtwagens gaan per jaar voorlopig.
zeker als je dan nog met een klushuis zit, pffff!
) maar als je een beetje een vlakke ondergrond hebt, waarom niet? Het zal er zeker droger van worden. Wij hebben het ooit eens gedaan met een paar kuub houthaksel maar dat werd echt één groot drama
Ze kwam heel vrolijk de trailer af, heerlijk dier
De andere paarden waren super geïnteresseerd, zeker Elding. Het leek bijna alsof ze wist dat ze zusjes waren.. ze zitten vanaf seconde één aan elkaar geplakt. En ze lijken zo hard op elkaar! Dat wordt nog moeilijk om ze uit elkaar te houden. Elding is wat geblokter en dikker

. Helaas lees ik ook wat lichamelijke kwalen en hoop dat het snel beter de handelen is.