Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker gekeuteld de hele dag, beetje erf opgeruimd en de buurman had boomstammen over, dus die zijn we met de pick-up gaan halen
Paddockverrijking!!
Het was al aardig aan het schemeren toen we terugkwamen, dus we hebben er alleen overal een op de grond gelegd, maar was een dikke hit
Morgen meer snackpalen maken en dingetjes
Had ook nog een rondje willen rijden, maar de buurtjes vroegen nou al voor de zoveelste keer of we wat bleven drinken
Dus helaas
Jade schreef:lorette, gecondoleerd![]()
wij hebben vandaag 100 beukhaagplantjes geplant en het hek vervangen.Nu een echte haag voor het huis
haag

Even met de verfbrander erbij en toen kon ik alsnog naar buiten, haha.

maximosa schreef:Jaah de boel is weer knap bevroren. Kan de drinkbakken buiten niet vullen, buitenslang is bevroren. Binnen zijn de leidingen geïsoleerd. Dat is gelukkig geen zorg. Ze staan alleen nu nog wel op stal. Betonplaat voor de stal is erg glad nog. Durf het nog niet aan. Zonnetje komt er wel bij dus hoop zo wel ze naar buiten te zetten. Vanmiddag maar ff strooizout scoren, hebben niet meer. Niet bij stil gestaan
zou het alleen niet recht voor je deur doen 

Ik moet ook nog plantjes bestellen bedenk ik me net... Waar heb jij ze gekocht/besteld?
Dus ik heb mezelf zo maar nuttig gemaakt 
)

begrijp ook eerlijk gezegd niet zo goed waarom het nu niet ok is terwijl ik afgelopen zomer wel weg kon, maargoed, ze is een Bijzonder Paard denk ik
Bakjes met slobber, lekker hooi, gehakseld spul. Allemaal voor de kleinste merrie (die dus wel onder dat draadje door mag).