Leuk! Wandelen met de katten

Hier in de buurt liet iemand de hond uit en de kat wandelde ook een stuk mee.
@boemel: flinke bulten
Hopelijk trekt het snel weg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk trekt het snel weg. DubbelFun schreef:Het is voor kalk al iets aan de late kant, dat wordt meestal in februari/maart gedaan. Belangrijkste is dat het gaat inregenen en niet te lang droog op de wei blijft liggen.
Leuk! Wandelen met de katten
Hier in de buurt liet iemand de hond uit en de kat wandelde ook een stuk mee.
@boemel: flinke bultenHopelijk trekt het snel weg.
had gewoon geen tijd om het eerder te doen. Hier zijn de boeren ook nog volop aan het kalken. Dit jaar is alles gewoon wat later.
? Vorige week ook kalk gedaan alleen geen zuring gespoten. Twijfel of ik dat nog moet doen… heb ook nog wat extra kalk liggen voor als het over een maandje oid nog regenachtig wordt. Dan doe ik bepaalde stukken nog een keer. De grond is echt super zuur hier.
had ook maar een klein stukje gedaan
haha ik heb mezelf voorgenomen om elke keer iets te doen. Moet eigenlijk een strooier hebben voor achter de trekker. Heb ongeveer een halve hectare gras in de wei en dan nog 1500m2 gras in de tuin.
Ik heb zo'n klein duwwagentje die je op hoeveelheid/korrelgrootte kunt instellen, maar doe het ook meestal met de hand. MarjanB schreef:Je kan idd bodemonderzoek doen maar hier heel veel onkruid dat t goed doet op zure grond. Heb je zoiets Boemel? https://www.ho-michielsen.nl/huis-en-tu ... gIw-fD_BwE

ik heb geen stallen hoeveel mag ik er?
MarjanB schreef:ik heb geen stallen hoeveel mag ik er?
ik zie dat we op pagina 499 zitten wie maakt een geniaal nieuwe openinspost in een nieuw topic? Of was dat tegenwoordig niet meer zo?
Hier stikt t ook van de regenwormen, vind t altijd zo sneu als ik ze perongelijk door hak![]()
Kaat dr bult is nog niks minder.. woensdag naar de dierenarts met dr.

Staan in de nacht op stal en eentje staat bij onze trainster.
Flubberboot schreef:Wij hebben 4 paarden en 3 stallenStaan in de nacht op stal en eentje staat bij onze trainster.
Interessant om te lezen dat onkruid ook nog wat zegt over wat je bodem nodig heeft! Even kijken wat voor onkruid er bij ons in de weide groeit! Is naast vaak maaien/bleuten niks mee gebeurt de afgelopen 10 jaar en het gras groeit nu ook niet meer zo snel