Lynn_Nikita schreef:Max 3 ton aan geld, afhankelijk ook wat eraan moet gaan gebeuren, meer grond altijd welkom maar vaak niet haalbaar
Ons huisje was nét geen 3 ton, met 6600m2. Lichtelijk gedateerd met wel netjes onderhouden, schoon en bruikbaar. Dus ze zijn er wel. Succes!
zaadjes komen trouwens van de gemeente af, die het zo leuk in bermen enzo hebben gezaaid. Krijgen ze met liefde het plantje van mij terug
).
Remmen zit er voor mij dan niet in. Op de heenweg stond ze een paar x plotseling stil. Dat was wel even een dingetje. Stond ze ineens los op straat. Gelukkig blijft ze gewoon staan
. Op de terugweg was het drammen en wilde ze niet achter me blijven. Toen ik haar pas had, deed ze dat ook met wandelen. Heb ik haar echt gewoon een paar x flink geraakt met het slingeren van het touw. De keren daarna ging het beter. En nu blijft ze keurig achter me. Ook als ze galoppeert (en ik rennen, dus). Maar met de fiets vond ik dat lastiger. Had gewoon hoofdstel in. Zweepje was niks, dus ook maar slingeren met de teugels. Miest ook weer aardig hard optreden (en dan sta ik in een drukke straat, dus voelde me wel ern beetje bezwaard...
). Maar goed, we gaan dit vaker oefenen, dus ik hoop dat dit beter wordt.
. Net if ie niks waard is!