Hier net een zonnetje, dus maar even naar buiten en Boon een paar rondjes laten galopperen en de paddock geharkt, want na haar galopjes zitten er nogal gaten in

We hebben onze beweging dus wel weer gehad

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prairy schreef:Tip voor als de stuccer komt, neem vooraf overal foto's van, vooral van de elektra! En laat ze de stopcontact open maken of houden. Ze hebben er een handje van om te alles dicht te zetten want lekker makkelijk en te zeggen dat je het makkelijk kunt vinden als het droog is. Dat is dus niet waar. Ik ben blij dat ik toendertijd gezegd heb dat ze ze moeten zoeken en open maken en dat ik foto's had.
Mijn collega heeft dat dus niet gedaan en die is nu flink aan het vloeken, zeker omdat hij ook al een deel geverfd had...
Lorette, veel sterkte gewenst.
Lynn_Nikita schreef:Prairy schreef:Tip voor als de stuccer komt, neem vooraf overal foto's van, vooral van de elektra! En laat ze de stopcontact open maken of houden. Ze hebben er een handje van om te alles dicht te zetten want lekker makkelijk en te zeggen dat je het makkelijk kunt vinden als het droog is. Dat is dus niet waar. Ik ben blij dat ik toendertijd gezegd heb dat ze ze moeten zoeken en open maken en dat ik foto's had.
Mijn collega heeft dat dus niet gedaan en die is nu flink aan het vloeken, zeker omdat hij ook al een deel geverfd had...
Lorette, veel sterkte gewenst.
Bierdopjes in die stopcontacten dan hoor je ze rammelen als je er met magneet overheen gaan en weet je ook waar ze zitten