Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waaslander schreef:pfff wat is paarden aan huis soms loodzwaar! laatste dagen al uren bezig geweest om mesthoop die al 1 jaar ligt uit te rijden over weide en tuin, allemaal met mestvork en kruiwagen, echt zo zwaar werk!! lamme armen van gekregen!! nog iemand die daar zo mee zwoegt of hebben jullie allemaal een tractor voor dit soort werk? heb echt mest te veel, zet het overal op sites en facebook, eindelijk eens iemand die vorige week reageerde, zou zaterdag om 9 uur komen, niemand gezien :-(
Waaslander schreef:paardjes zijn mijn hobby, probeer zo min mogelijk manlief lastig te vallen, dus met tractor of trekker aan de slag zie ik mij echt niet doen.... ach ja heb ik geen fitness nodig
Natalie36 schreef:Verder heel naar ongeluk met een prikpaaltje voorbij zien komen. Heel veel sterkte voor paard en eigenaar (lynn??)
.
Lynn_Nikita schreef:Natalie36 schreef:Verder heel naar ongeluk met een prikpaaltje voorbij zien komen. Heel veel sterkte voor paard en eigenaar (lynn??)
.
Nee ik gelukkig niet !!
Ik heb het laatst wel over het ongeluk van mijn merrie gehad met de kroonrand tot Bot open. Nu zijn wij 3 jaar verder maar begint zij last te krijgen van stijfheid / artrose. Na het liggen loopt zij echt stokkreupel wat wel wegtrekt en eetzij et ook wat slechter ben ik het idee. Ik voer nu pulp bij hoop dat het voorjaar haar goed doet ipv die kou