Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

...zit nog steeds lekker in mijn sneeuwluipaardenpak
Jongens hangen weer lekker aan hun net dus moeten voorlopig weer even porum houden 

Ga deze winter proberen nog wat meer kilometers met haar aan de hand te lopen, en wie weet pak ik na de winter dan wel de fiets om haar mee te nemen. Waarschijnlijk is jouw baby in haar koppie, net als Lola vorige winter, nog net wat te jong om op pad te gaan. Ik merk en hoor dat wel meer, vanaf dat ze ongeveer een jaar oud zijn gaat het ineens makkelijker, tot die tijd gewoon lekker op het erf blijven.
Don't worry, ze krijgt geen echte trainingen ofzo hoor, ze staat zeker 25 dagen per maand enkel in de wei. Maar geestelijk een beetje uitdaging en leren om te leren vindt zij leuk en vind ik leuk. Alles spelenderwijs en geheel in vrijheid.
Wel heerlijk dat je dan goed vervoer hebt in ieder geval. Twee trainers is lastig, maar aan de andere kant geen tunnelvisie en des te meer prikkeling om je eigen visie te vormen toch?

Nu ik dit zo schrijf extra bijzonder dat ze naar Lady is vernoemd, poeh. Soms gebeuren er dingen... 
Caily schreef:Met dit weer vraag ik me vooral af waarom zou ik. Komen wel meer dagen met beter weer
Caily schreef:Hier met die plas in de wei (paddock dus) is ook zandgrond, maar jarenlang dicht gelopen door de paarden en (bewust) nog niks aan gedaan. Had het zien aankomen, jammer, maar niet erg. Liever zo dan (bijna) kniediepe modder die ik elders zie bij verschillende bekenden.
Waar woon je?
Caily schreef:De paddock nu nog te droog?Waar woon je?
Caily schreef:@MarijeR, welkom terug! Hoe was de vakantie? Ben even kwijt waar jullie geweest zijn.

dus die ook weer open geschept. Loopt gelukkig wel redelijk af naar de sloot (via andere paddock).