Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil juist super graag wat doen. Helemaal nu mijn exbijrijdster zo stoer is dat ze zelf al alleen stukjes naar buiten gaat met haar paard! Echt zo knap want toen ze hier begon was ze best wel onzeker. Nu stuurt ze heel trots foto's van waar ze al is 

. Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en ben met mijn jonkie naar de rijvereniging gereden (trailer) waar een wedstrijd was......
) en toen heel resoluut opgestapt. Sinds ik in dec weer aan mijn schouder ben geholpen heb ik voor de zekerheid een halstertouw om haar hals met rijden en ik ben erg blij dat ik die er nu ook om had
. Ik heb een paar flinke sprongen uit weten te zitten, het waren echt van die "4 hoeven van de grond" sprongen, maar daarna was het over en heb ik heerlijk kunnen rijden. Weliswaar stond (zat) ik op scherp, want er hoefde maar iets te zien of te horen te zijn en ze spande weer flink op, maar na een minuut of 10 was de spanning eraf en reed ik zo lekker dat ik eraan denk om zelfs maar weer eens een startkaart aan te gaan vragen!
!!
Natalie36 schreef:Topic meetings altijd gezellig! Ik zet gewoon een paard bij fabster op de trailer en zie wel waar we uitkomen![]()
.
jij bent ook een mooie! Maar pas maar op, want ik heb ook nog een rit bij jou op mijn programma staan. Moet alleen even tijd hebben. De weekenden beginnen al weer aardig vol te raken.

Jenny_S schreef:lampen: ik moet ook nog nadenken over lampen en inderdaad hier moet je een vergunning aanvragen voor lichtmasten (die ik overigens niet eens wil), wij zijn alternatieven aan het bedenken. Zijn er mensen die hier vanaf de grond de bak stralen? dus over het zand heen zeg maar?