Ik kan nu iig geval zien waar ik voor meer afschot moet zorgen
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Natalie36 schreef:Twijfels, twijfels ga ik naar de binnenbak of neem ik de gok op een rondje bos? Eerst maar mijn kopje thee opdrinken
 . En in de manege is een wedstrijd vandaag. Daar kan ik lopend naar toe.

Het meisje die regelmatig op mijn merrie meegaat kan eindelijk weer mee vandaag na een drukke studieperiode dus we gaan gewoon! 
 Paarden staan nu in de plensbuien op het hoge stuk gras, ik zet ze een uur voor we gaan rijden even op stal  om wat op te drogen (ze hebben wel dekens op maar toch) en na het rijden mogen ze op de paddock. 

En de paarden vinden de slagregen natuurlijk niet leuk maar in het bos merk je daar niks van.. en droge kleren heb je ook zo weer aan. Het rijden gaat de hele week al zo fantastisch deze week, dinsdag weer les dus wil vandaag nog even wat doen met ze. Bijrijder lest op de merrie dinsdag en moet er weer even wat feeling mee krijgen. (en haar spieren ook haha). De paarden doen niks op storm gelukkig, ze lijken dat altijd wel lekker te vinden, neuzen in de wind en wilde fjordenkuiven die heen en weer flapperen. 

, ik zie hem nu lopen en het zeikt hier als een malle 
 , stiekem moet ik er een klein beetje om lachen want ik zei dat hij beter na 12.00 even kan gaan kijken.                                                         
 Klinkt goed van die gooseneck, lijkt me prettig voor jezelf en het paard! Fijn dat de training goed ging dat mag wel als je er zoveel moeite voor doet. 
 Je werkt vanuit huis of begrijp ik ’t nou verkeerd?

De winterwei, waar de paardjes nu lekker op staan, is helemaal droog 
 Nu maar hopen dat het zo blijft, want de voorspellingen zijn niet best voor de komende dagen.