PaulineH schreef:Haha goed bezig gingerale, dat zal hem leren de rest met zijn overtollige energie te plagen haha. Vind je het niet eng om hem naast de fiets te laten galopperen met oog dat hij misschien schrikt en dwars door de fiets rent? Ik fiets wel met de hond maar nog nooit met de paarden gedaan. Misschien een leuk idee voor komende zomer.
Oeh succes lynn_nikita! Ik zal voor je duimen.
Ik moet maandag weer hier naar de dokter toe. Ja het spelen is wel leuk maar het aan de kant ik vind het stom is minder leuk. Gelukkig hebben ze wel genoeg ruimte om gek te doen dus meestal valt het mee maar nu stonden ze te dicht op de omheining te ouwehoeren haha. Fijn dat je meisjes het zo goed kunnen vinden met elkaar. Ik hoop dat ze nog heel lang van elkaar mogen genieten!
Jake is inderdaad knap, ik hou zelf erg van voskleurige paarden dus dat helpt sowieso al mee. Kunnen we niet een meeting bij jou organiseren?
In het begin wel hoor. Altijd afwachten hoe het gaat natuurlijk, maar ben wel vrij nuchter. Onder t zadel kan hij ook allerlei rare dingen gaan doen. Het gaat goed zolang het goed gaat. En omdat we regelmatig gaan, wordt het ook steeds gewoner en hij is best wel bomproof.
Stomme is, onderweg allerlei trekkers (gieren is weer volop bezig hiero) en in het bos super aan de sjouw tot galop aan toe. Niets aan de hand. Staat ie thuis van zn hapje te genieten en ben ik bezig zn hoeven uit te krabben, zet dat mormel zn poot op mn allerkleinste teen

Volgens mij lopen we meer risico op blessures en stomme acties, gewoon bij huis tijdens de standaard verzorging, dan buiten wannner we op pad zijn met die kiloknallers. Kun jij geloof ik over meepraten