Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk kan je er straks een beetje van gaan genieten, al zal dat nog een hele tijd gaan duren nu je nog midden in je rouw zit. 
Chasey schreef:Dat moet ook wel want die kleintjes glippen meestal ertussen door

Zat even in je profiel te spieken, Jake is echt heel erg tof! En dat terwijl ik echt niet van voskleurig jou, komt vast door z'n mooie ronde billen
Wat leuk, een red roan 
Maar ik mag zo ver nu nog niet vooruit denken...
En wat rot van je voet, maar wel goed, want afgaande op jouw verhaal denk ik eigenlijk dat er tot nu toe echt te nonchalant mee om is gegaan. Waar moet je maandag heen? Even langs lopen, arm dier, hier de dwarsstraat door en de dijk op is al spannend. En los daarvan heeft Caily haar 500kg even op mijn voet gezet vanmiddag, dus ik loop zelf ook niet zo makkelijk 
Echt waar, de paarden waarmee ik Caily heb zien kroelen zijn bijna op een hand te tellen, en ik ken haar geschiedenis 15 jaar terug. Bijzonder hoe sommige dingen soms lopen

Caily schreef:Klinkt hoopvol! Was er dan ook verschil in prijs tussen de vorige woningen en die van jullie? Zoniet dan hebben jullie daarmee wel al een voordeel natuurlijk