Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tinky

). Nu is het staarten-uitkam tijd, daar heb ik best wel zin in, zonnetje erbij!                                                         

mijn smid die ik al 9 jaar heb stopt. Zijn vrouw staat niet achter zijn carrière keuze zeg maar. Maar per volgende week zaterdag komt iemand anders. Ben benieuwd. Nu kan je hier in de omgeving geen steen gooien zonder een smid te raken dus als het niets is probeer ik de volgende  

Caily schreef:*** Oproep oproep oproep ***
Voor de opening van het nieuwe topic mag iedereen via pb naar mij toe sturen
- boktnaam en echte voornaamnaam
- foto van jouw paard of jouw paardenstekkie
- leuke anekdote of omschrijving passend bij dit topic
Caily schreef:Is Sjaak niet bereden?
Caily schreef:Ijzers gaan hier dus nu om vorm van de hoef te corrigeren. Hopelijk in de toekomst weer zonder, want Kyra heeft juist erg goede kwaliteit hoeven.
Trektocht volgende manad is 2 dagen 40 km, met daartussen denk ik eenzelfde hoeveelheid km over zand. Dat binnen 4 dagen. Als ze dan voor toch al op ijzers moet is dit misschien een reden om een rondje rondom mee te pakken.

DubbelDun schreef:Bak goed schoonmaken/doorspoelen en een beetje vanille-extract er in doen. De meeste paarden doen daar een moord v oor.
Als als het dan nog niets wordt eens een losse bak water ophangen, kijken of daar wel uit gedronken wordt.