Als het wat langer licht is dan kon ik 's avonds nog lekker de weg op, maar aangezien het al vroeg donker is moet ik op het erf blijven... ***laatste loodjes***

***                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
  Klinkt als een fijn plekje!
 Heb jij je stukje verharding eigenlijk proper gekregen? Of heb ik daarover heen gelezen.                                                         

dat is niet zo'n held                                                         
 wel in de buurt dus haha.. die bij mij achter is echt een hele kleine stal 
                                                         Kirrr schreef:Ja wij gaan het dak weghalen.. zie de meerwaarde niet echt. Plus dan kunnen we de dakplaten ergens anders terug gebruiken. Geen idee wat het dak net is.. zonder isolatie alleszins.
Stal stond er al.. Hoekpalen zijn bielzen en de zijkanten OSBplaten, niet heel duurzaam dus.
 )
 Alleen vond ze volgens mij het gewapper helemaal zwaar irritant. 

. Ideaal! Heb echt een heeeel productief ochtendje gehad. Ik heb gelukkig zo'n baas die het niet uitmaakt wat ik doe, als ik mijn werk maar goed doe en op tijd af heb  

Morgenochtend lekker even rijden, wilde longeren/bakwerk doen maar dat zal wel verzuipen worden dus dan maar weer naar het bos. 

Viool heeft alleen maar standje turbo.