Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Als het een inwendige bloeduitstorting zou zijn dan is dat een beeld wat regelmatig terug komt gezien de achtergrond van terugkerende kreupelheden. Dan zou er ergens een 'lek' in een bloedstroom zitten of een dunne plek in een bloedvatwand.
Mij lijkt het logischer dat ze ergens in het bilgebied een ontstoken spier heeft of een spierscheuring óf een peesaanhechting die opspeelt. In dat geval is rust wel heel belangrijk a.i. normaal rustig bewegen en geen gekke dingen doen.
boemel schreef:Echt leuke kipjes![]()
Ik had vandaag een fotoshoot met o.a. een hele stoute wakkere pony van 35 jaar oud.
Echt lachen met dat beest.
Na de fotoshoot kregen we 75 balen hooi binnen. Sportschool genoeg hier thuis![]()
Als alles volgens verwachting loopt, dan is mijn paardenjacht voorbij.
Ik twijfel wel of ik alleen klinisch laat keuren of ook foto's erbij.
Gaat om een 6 jarige, die nu pas zadelmak gemaakt wordt.
Belker schreef:Als het goed is gaan we naar Belgie, jonkie kijken.
horsii schreef:Och ze zijn zo leuk[ [url=m/ZfL9G3.jpg]Afbeelding[/url] ]
gewoonmarie schreef:Ik was even weinig op bokt, druk met alles. Heb de paarden ondertussen lekker opgepakt. En nu elke week aan het lessen (sinds 3 weken) we hebben madelief haar slaapkamer klaar. En die van Fleur bijna. Heel veel bomen uit de tuin gehaald. Maar nog steeds niet de helft. Er is lekker veel naar de paasbult gegaan.
Starlight de jaarling werd dun, staat nu snachts alleen in een stal, Ipv samen. En overdag lekker met anderen in de wei. Daar is ze mooi van aangekomen en ziet er weer goed uit.
Sinds wij op de boerderij wonen krijgen wij ook veel vragen, wil je geen kippen, neem je dan een ezel, dat vind opa zo leuk, anders een geit. Neem je ook een buitenrit paard voor ons….alsof ik een filantropische instelling ben en het onderhoud niks kost.
[ [url=m/QtNIzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51RK3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/00BNC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C1jLiX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Leuk dier Belker!
Wij zijn aan klussen, kast is bijna klaar. Links nog even de plankjes maken en verven en de deuren er in
[ [url=m/zSWOpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarjanB schreef:Kaat is nu echt heel slecht achter. Hij zei ja waarschijnlijk over drie dagen is ze weer slechter, nou zo slecht was ze nog niet
DubbelFun schreef:Een grote kast is lekker, maar deze oogt door de kier in de deur niet echt muisdicht.
Solleke_Noah schreef:Hier is het ook drama, zo nat, pffff. En er zou vandaag nog de hele dag regen vallen. Ze kunnen wel droog staan in de stal en rechts van de foto zijn nog droge stukken paddock, maar die plassen![]()
[ Afbeelding ]
Gras teveel, die luxe hebben we hier niet
XladyX schreef:Topotijdrijs website is ook een goede, van heeeel oude beelden tot en met meest recente.
https://topotijdreis.nl/
Sorry dat ik binnenval trouwens, ben al een poosje meelezer ivm tips voor aan huis houden. Wij zijn bezig met de aanleg van een rijbak en hopen eind deze zomer de paarden naar huis te halen, dan zal ik misschien officieel mee komen kletsen als dat mag
DubbelFun schreef:Hoe meer zielen...
Net de goot bij de stallen eens schoongemaakt en de loszittende goot weer goed in elkaar geschoven. Hopelijk scheelt dat weer wat met water voor de stallen.
Moska schreef:Dais_ schreef:Thnx voor de tip XladyX! En succes met de aanleg van de rijbakAls je nog tips wilt hoe het vooral niet moet dan kun je bij mij terecht
![]()
Vertel, hoe moet het niet? Ik heb namelijk inmiddels zes offertes liggen en ik durf bijna niet te kiezen, bang dat ik een fout van 16000 euro maak
MarjanB schreef:Dierenarts denk hematoom en ze moet 10 dagen rust en daarna wellicht een drain er in.. nou ja we houden onszelf bezig zo![]()
Ze loopt idd beter en mag ook blijven stappen.. nu hopen dat ze dat ook doet en niet als een idioot gaat doen met Amy nu het mooi weer wordt
boemel schreef:Echt leuke kipjes![]()
Ik had vandaag een fotoshoot met o.a. een hele stoute wakkere pony van 35 jaar oud.
Echt lachen met dat beest.
Na de fotoshoot kregen we 75 balen hooi binnen. Sportschool genoeg hier thuis![]()
Als alles volgens verwachting loopt, dan is mijn paardenjacht voorbij.
Ik twijfel wel of ik alleen klinisch laat keuren of ook foto's erbij.
Gaat om een 6 jarige, die nu pas zadelmak gemaakt wordt.
Belker schreef:Hier vanmorgen rondje bio solutions gedaan op de track. Daarna geluncht terwijl ik werkoverleg had…. Was 3 uur werken. Maandag de rekening maar indienen.
Verder een loopse hond hier. Gelukkig laat ze zich zelfs op het meest vruchtbare moment niet dekken.
Morgen buitenritje in Hoenderloo.
Maartje_M schreef:Dais die dekjes was nog wel een paar opmerkingen van mijn man waardik heb maar niet gezegd dat er nog een paar onderweg zijn
Hahahaha die Amy!
En dat wit in de kast mag vies worden hoor. Ik wilde geen donkere binnenkant omdat het al een donker hoekje is
Maartje_M schreef:Ik heb ook groenen nog heel veel andere kleuren
ik heb wel enige variatie hahaha
[ [url=m/escpns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen les met de dames aan de hand. Even kijken of we het redden ze alle 3 te doen
mooney schreef:Maartje_M schreef:Ik heb ook groenen nog heel veel andere kleuren
ik heb wel enige variatie hahaha
[ [url=m/escpns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen les met de dames aan de hand. Even kijken of we het redden ze alle 3 te doen
Haha ik heb ook zo'n probleem![]()
[ [url=m/lr8rps.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog 8 dagen tot de sleutels van het nieuwe huis, dan kan ik ook echt meepraten