Ik heb even haar papier erbij gepakt, ze is gefokt in leutingewolde (?). Ze heeft idd een veulen gehad wat Utina heette dacht ik ja (horsetelex vindt van wel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Wendy schreef:De lampen staan in de hoeken, op de diagonaal tegenover elkaar.
Ik heb even haar papier erbij gepakt, ze is gefokt in leutingewolde (?). Ze heeft idd een veulen gehad wat Utina heette dacht ik ja (horsetelex vindt van welik ken de namen niet omdat ze pas 2,5 jaar van mij is, ze is hier met pensioen).
Libera schreef:Onze bak is 20x60. Nog geen licht maar dat wil ik er nog wel maken. Ik dacht ongeveer 4 palen nodig te hebben, twee op iedere lange zijde?
Hoeveel land heeft iedereen zn spulletje op, was ik wel benieuwd naar? En hoeveel paarden erop?
Libera schreef:Onze bak is 20x60. Nog geen licht maar dat wil ik er nog wel maken. Ik dacht ongeveer 4 palen nodig te hebben, twee op iedere lange zijde?
Hoeveel land heeft iedereen zn spulletje op, was ik wel benieuwd naar? En hoeveel paarden erop?