Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Zo te zien straks weer fiks regen, dus ze gaan hier zo maar weer op stal.
Ik had vanmiddag even een kleine aanvaring met Jasmijn; ik wilde even kroelen en stond er naast om onder de manen te krauwelen bijt ze me zo in mijn been. Dus meteen lik-op-stuk beleid: een stevige tik tegen de snuit en meteen een halster om en vastgezet voor een uitgebreide poets/kroelsessie. She was not amused, maar ze kon nu niets doen, want mijn armen zijn langer dan haar dribbelpootjes![]()
Dus de buik en flanken zijn nu weer uitgebreid geborsteld, maar zelfs met de pennetjes borstel kom ik er al haast niet meer door. Overigens zag ik dat er ook alweer haren uit kwamen, dus ze begint al te verharen ook.
Solleke_Noah schreef:Bij jullie ook zo'n vreselijke storm vannacht? Hier begon het met donder, bliksem en mega stortregen. Daarna kwam er felle rukwinden bij. Met als resultaat....
[ Afbeelding ]
Ik ga de rest van de dag maar even huilen in een hoekje denk ik
DubbelFun schreef:Hier nu zelfs wat zon en volgens BR gaat de regen onder ons langs. Dus ik heb Jasmijn haar deken maar weer af gedaan én de wei gemaaid, want de wind blaast als het blad de PP op. Het is nu mooi droog daarvoor. Paarden stonden met sippe gezichten te kijken van 'jij wel en wij niet'...