Hahaha mijn paard is naast een zeer gevoelige ook wel echt een trauma paard, heeft een litteken van flank naar flank bijvoorbeeld dus daar moet echt iets heel heftigs gebeurd zijn.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Tarzan schreef:Jullie gaan snel! Hier een Westfalia 2-paards met zadelkamer en klep ipv zeil, superfijne trailer
Oke, kind 1 is opgelost en komt alleen nog op zaterdag, probleem 2, er waren steeds mensen de paarden 'nt voeren (gras) ondanks dat er 3!!! bordjes met verboden te voederen ophangen, ik was er helemaal klaar mee, pony's waren al aan de dunne, dus gisteren even snel een brief opgehangen. Gelukkig respons terug en nu maar hopen dat die penny kinderen het niet meer doen!
[ [url=m/hwzez5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duidelijk genoeg toch?!
xXutopiaXx schreef:Robijntjah schreef:Jij hebt ook een ifor toch?
Die staat echt nog op mijn lijstje. Zulke fijne trailers!
Weet niet tegen wie je 't had, maar Akshay en ik hebben exact dezelfde trailer![]()
En idd een iFor.. wel echt een hele fijne trailer ja
Zou nooit meer voor een ander merk kijken..
xXutopiaXx schreef:Ja, tuurlijk geeft het meer duidelijkheid.. maar het is van de zotte dat dat nodig is om mensen van je paarden af te houden. Als er al duidelijk staat: niet voeren! Waarom dan nog uit moeten leggen? Nee is nee tochEn sowieso: niet van jou, dus blijf af
Belker schreef:We gingen er met 1 naar de smid. Dier was 3,5, trailer gewend, stond met 3 touwen vast. Veel gestommel onderweg, en bij een parkeerplaats, de weg afgegaan om toen ik uitstapte mijn paard naast de trailer te zien staan............ Het tweede wat ik zag was de witte streep op de knie. Paard binnen 5 minuten op de trailer, omgedraaid, binnen 30 minuten van Wijk bij Duurstede naar Bodegraven en daar binnen 30 minuten paard laten inslapen. Bij het via het deurtje de trailer verlaten is hij in de deuropening gevallen, precies met zijn knie op het onderste randje, alle banden waren stuk . Drie weken later stonden we weer in Bodegraven om ons maatje in te laten slapen. Die was aan alle kanten stuk en werd ook op de wei gevaarlijk door de pijn. Dat was het begin van 3 heftige jaren.....
DubbelFun schreef:Bah wat een naar bericht
Het zit je ook aan alle kanten niet mee hè