Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

karev schreef:Ja mischien wel hoor kristel. .maar paddock arrest vind ik zowiezo 3 x niks maar helaas is het niet anders in deze tijd
 Enorm aan het ravotten geweest...en rollen en scharrelen...enenen...nu gras eten 

Hier alleen wortels omdat er een tijd kerstbomen zijn gekweekt en hier en daar een kei...mag niet klagen zo te horen.                                                         
 als je gaat graven kom je op de meeste plekken niet zo heel erg ver.
 weet je iig of alles werkt zoals het zou moeten, ook met het goede zand 

Wat gaaf dat ze zich zo goed gedraagt, ondanks dat ze dus nog wat bevestigd moet worden en lang stilgestaan heeft. Da’s een goeie! Spannend al die plannen en dat klussen, je krijgt er uiteindelijk ook weer energie van hé? 

Gaaf dat je een lusitano hebt, die wou ik als meisje van 13. Ik heb nu een soort XXL variant ervan whahaha.

(als je daar zin in hebt natuurlijk)                                                         

Nouja het onderwerp is natuurlijk ook wel heel breed, wat valt er nu niet onder paarden aan huis... 
                                                         DubbelDun schreef:@spatter: de vorige eigenaar heeft bepaald geen 'schoon grond verklaring' hoeven afgeven voor de verkoop
Ben je mooi klaar mee.

Ik zat nog in mijn rats omdat er zoveel jaar een kippenhok gestaan had 

. Onze grondeigenaar had al gewaarschuwd voor het stuk langs de tuin, daar hadden vroeger hokjes gestaan (geen idee wat voor hokjes, dat wist zelfs de vorige eigenaar niet meer). Van de bakstenen die we uit de grond hebben gehaald kunnen we een muurtje metselen, en met al het glas dat we (nog steeds) vinden kan er ook nog een raampje in. Andere rare dingen hebben we eigenlijk nog niet gevonden (behalve een vork a la Uri Geller).