hebben een jaar getraind en ze gaat er nu soort van in, maar ik durf de klep niet meer dicht te doen
ze staat op stal ook te steigeren als ze dingen wel hoort maar niet ziet, het is niet puur en alleen de trailer.achteraf gezien wel te snel doorgeduwd met laden, maar het is echt een enorme binnenvetter die ook zonder hint over haar eigen grens heen gaat tot de limiet is bereikt, en ik had haar net 2 maanden. lang verhaal kort, ik gooi nooit meer ergens 'ff snel' de balk achter

wat wel hilarisch was, was dat ze na een keer of 10 trainen opeens omhoog keek en haar kop plat tegen het plafond legde. je zag het kwartje gewoon vallen; 'holy sh*t, dit past helemaal niet', waarna ze achteruit de trailer uit rende
ze heeft ook pas na een keer of 15 ontdekt dat je door het getinte raampje heen naar buiten kan kijken, is gewoon zo in de stress dat ze stopt met nadenken, want normaal is ze echt niet zó dom
Wat een media/politiek circus

en dat élke keer 
Zou nooit meer voor een ander merk kijken..

maar dat komt misschien omdat ik verder alleen oude trailers "ken"
Soms zitten wij in de auto alle kanten op te botsen door hobbels in de weg, dan kijk ik op de camera en zie ik de paarden amper bewegen