Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:llora schreef:Even een vraagje hier. Heeft iemand hier ervaring hoe je een waterput geschikt kunt maken voor drinkwater voor paarden. Op mijn andere wei had in een waterput die we konden.gebruiken. de boer had die toen leeggepompt en er gebluste kalk in gedaan en dan na enkele weken als hij terug vol was mochten we hem gebruiken. De put op de nieuwe wei is deze winter nog.gebruikt geweest door de vorige huurders. Maar nu is het vuil water en het stinkt. Is het enkel goed om hem leeg te pompen en alle vuiligheid eruit te halen zodat we hem erna terug kunnen gebruiken?
Mag je eerst wel zeker weten dat het watergeschikt is voor je paarden. Hier in West Brabant kun je geen grondwater geven. Zit veel te veel ijzer in. Ik heb het in het begin wel gedaan. Dat heb ik wel geweten. Torenhoge da-rekeningen....
Chasey schreef:Hier is het een hopeloze bende.
Het graszaad is dood en het is een zandvlakte. Het wil gewoon niet groeien. Maar het onkruid uiteraard wel.
De vijver wil ook net echt aanslaan, dus ik zit er helemaal doorheen. Alles gaat bergafwaards met onze hele plan. Dat komt omdat de planning in het begin al in de soep liep. Domino effect...
Azmay schreef:Haha geen poortjes is niet handig
Het lange gras is groen, maar zodra ze het echt af hebben gegeten is het in een dag of 2 saharamateriaal.
[ [url=m/dfJZXo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben er achter dat ik nu een hond heb die niet bang is voor paarden en Diva wil haar daardoor ook niet vermoorden, kon dadelijk met de pup wel eens heel handig zijn.
Karin_deB schreef:Waarom zou de mest na het ontwormen apart moeten?
carika schreef:@delphi
jullie gaan slopen en nieuwe bouwen? ook stallen?