Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prairy schreef:Robijntjah schreef:Ik kan me nog een keer herinneren dat Natasja en ik met onze wederhelften gingen, een half uurtje gingen we....
We gingen met 3 volle karren naar buiten
De medewerkers moesten zo om ons lachen
Zo herkenbaar
Hahaha, hoe we het allemaal ooit in die auto hebben gekregen, incl. 5 personen is me nog een raadsel 
Buiten in de rij wachten, maar binnen zóveel aangenamer!!! Toen kon je tenminste gewoon normaal lopen
Ik heb inderdaad ook standaard hoofdpijn als we naar buiten gaan
En met een lichte portemonnee hahaha
Maar dan kan ik gelijk weer een uur opwarmen onder m'n dekentje tegen de verwarming aan geplakt
Akshay schreef:DubbelFun schreef:Klinkt als een winkel waar ik wel eens naar toe zou willen (maar te ver weg), dus ik zal het bij de Welkoop moeten houden.
Ik vind het een hel![]()
Te.. donker, krap, hysterisch, vol, druk.. mijn vriend was lyrisch dus ik dacht "wil wel eens zien" brrr.
Wél heel fijne baggerstamplaarzen, werkhandschoentjes en bezems! Dus leuk spul. Maar ze moesten je als enige binnen laten ofzo
@Karin; 1 aflevering kijken, dan uitmesten, dan nog een aflevering kijken?

Ik verzoek ze bij de kassa altijd om het bedrag maar heel snel te noemen zodat het niet zoveel lijkt
daarna nog een paar keer herhaald zowel dat ik mee liep als dat ik naast de trailer stond, zonder halster oid.. Pas de 4e (korte) training. Ik train max 10 minuten en korter als het heel goed gaat. Ze verbaasde me er ook beetje mee 

en slechte ervaring ben ik bang.
geweldig . Helaas is budel iets tever om die boompjes op te halen. Ik sprokkel hier en daar nog wat leuks bij elkaar maar overwegend is onze grond juist aan veel onderhoud toe ipv aanplant haha
daarheb ik veel profijt van gehad vooral in het begin van ons 'buitenaf' avontuur. uiteindelijk wil je goed gereedschap natuurlijk maar voor een thuisgebruik-houtklover hier, een grondwaterpomp daar, of een extra sproeier is het wel echt geweldig. In het begin heb je echt álles nieuw nodig, heb toen veel goedkoop aangeschaft en dan vervangen we het de komende jaren verspreid voor betere kwaliteit en mss hebben we geluk. Ik kom langs schijndel als ik naar werk rij, ik moet vooral lachen om die blikken als ik op mn hoge hakken effe een zak kippenvoer op mn schouders leg en naar de auto loop haha
Heb je er al eens hulp bij gehaald? Weet dat veel leerlingen van de opleiding van Annemarie vd Toorn regelmatig paarden zoeken om te trainen! Vaak zonder kosten of tegen een lage vergoeding.
SillyB schreef:Ik kom langs schijndel als ik naar werk rij, ik moet vooral lachen om die blikken als ik op mn hoge hakken effe een zak kippenvoer op mn schouders leg en naar de auto loop haha

, met 2 kratten bier rondgelopen.. leverde ook grappige blikken op