Tja... Slim paard met verleden. En verkeerd aangepakt en verschillende keren laten winnen en van aanpak veranderd. Plus veel te veel stress en indrukken op de korte tijd.
Gelukkig is hij nu weer terug kirr! Wat een mensen zeg!
Hier wordt de shet 1 keer per jaar geënt en Andor zelfs 2x per jaar omwille van de rhinoninenting. Hij heeft op de 7 jaar die ik hem heb 1 keertje een reactie gehad op een inenting met inderdaad een wisseling van entstof.
Mijn haflinger is overigens doodziek geweest van een rhinoninenting. Op net geen bloedtransfusie af.
Hoop dat je een goede terug reis het Kirrr. Je zult wel opgelucht zijn dat ze in de trailer staat. Wat een gedoe en stress. Hopen dat ze bij het zien van haar oude stek weer helemaal opknapt. Succes.
Nu mijn trailer bijna klaar is hoop ik lekker wat ritjes te kunnen gaan maken. Ik hoor steeds meer over vergunningen. Staan is plekken waar vergunningen voor nodig zijn ook ergens vermeld of kun je ze ergens opvragen? Zo stom als je ergens heen rijd en er staat een bordje dat je een vergunning nodig hebt.
Nou Kirr als goed is ben je nu veilig thuis.! Heel veel sterkte met dit gedoe... Hopelijk houdt paardjelief er niet nog meer aan over Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat er zulke mensen bestaan..
DubbelFun
Geplaatst: 11-11-15 13:22
Daan_O schreef:
Ik ben nu overigens wel heel nieuwsgierig wie die persoon is
Ik ook
Achterom
Geplaatst: 11-11-15 13:23
DubbelDun schreef:
Daan_O schreef:
Ik ook
Ik ook
Tinky12
Geplaatst: 11-11-15 13:26
DubbelDun schreef:
Daan_O schreef:
Ik hoef het ook niet te weten. Het is klaar nu, laten gaan en vooruit kijken voor het een grote rel wordt. Net paard 1 op bootcamp mee naar het bos genomen, ging heerlijk! Nu even eten en dan zo paard 2. Ik was onverwacht 'vrij' vandaag (soort van. )
Hier ook al een rondje bos er op zitten. De militairen/politie heb ik met hun charge-oefening maar even 'links' laten liggen, die maakten zoveel kabaal en paard was net zo lekker rustig
Hier braaf aan het werk Ben jaloers op al die mensen die nu bij daglicht lekker het bos in gaan! Agh ja ik hou de economie wel draaiende
Tinky12
Geplaatst: 11-11-15 14:14
Hier alleen "bank"zaken...
kvulden
Geplaatst: 11-11-15 14:25
Vandaag houd ik alleen mijn kinderen in het gereel en taxi ze heen en weer. Ben een beetje sloom. Dit is niet echt mijn weer type.
Had ik al verteld hoe blij ik met Rosie ben Wel grappig. Nu ik drie paardjes heb lopen lijkt het allemaal zo anders. Gek he! Ik weet niet precies hoe. Maar of er veel meer leven is. Die anderen zijn natuurlijk ook wat ouder en daar gebeurde dan niet zo veel. Nu gebeurd er altijd wel wat en zijn ze veel meer in beweging. Ik moet eens even op zoek naar een ander halster voor Rosie. Deze zit niet echt goed. Hij is veel te groot om de neus. En die kan ik niet verstellen. Zo heb ik niet zo'n goede grip. Iemand nog advies voor een halter voor een veulen?
Leuk dat je zo happy bent met Rosie! Als ze net zo lief wordt als haar ouders heb je echt een gouden pony gekocht Veulen halsters heb ik ook geen ervaring mee. Misschien dat een cob of pony halster haar past?
Kirrr
Geplaatst: 11-11-15 14:52
Hoop dat ik op iedereen geantwoord heb, zo niet geef dan maar een gil
Hij was erg blij zijn vriendjes te zien. En staat nu met zijn merrie op de paddock met hooi. Direct 10keer rollen en spelen en dan drinken en eten. Dus nu is hij heel rustig. Ga hem ook maar gewoon laten doen voorlopig. Hij zal wel aangeven wanneer hij zich begint te vervelen.
Hij kwam heel rustig de trailer af, zweet was opgedroogd en hij had heel wat hooi gegeten.
Rosie is ook zo'n cutie, lastig om niet verliefd op te zijn denk ik.
Laatst bijgewerkt door Kirrr op 11-11-15 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt
spatter
Geplaatst: 11-11-15 14:53
Ik heb eerst een verstelbaar veulenhalster en heb nu een verstelbaar pony halster. Is op de kleinste stand even groot als de grootste stand van het veulenhalster en is ook op de neus verstelbaar