Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dobbel schreef:ziet er mooi uit imker, woensdag donderdag of vrijdag komt bij ons de pallet ecobodem, strovan kon pas over 2 weken leveren op zijn vroegst, dat duurt te lang. dus we gaan dan eerst een zending ecobodem proberen. 50 zakken van 15 kilo a 5.50 per zak. zaterdag wil ik de stallen er mee gaan volgooien.
trekruiter schreef:dobbel schreef:ziet er mooi uit imker, woensdag donderdag of vrijdag komt bij ons de pallet ecobodem, strovan kon pas over 2 weken leveren op zijn vroegst, dat duurt te lang. dus we gaan dan eerst een zending ecobodem proberen. 50 zakken van 15 kilo a 5.50 per zak. zaterdag wil ik de stallen er mee gaan volgooien.
Je bewering klopt niet,Bellinco heeft je gezegd dat hij -mogelijks- pas binnen de 2 weken kon leveren,maar dat het vlug kon veranderen,aan de hand van de bestellingen.In de loop van de dag zijn dan (voor vrijdag te leveren) bestellingen bijgekomen voor amersfoort,waardoor bellinco op vrijdag bij jou kan leveren.
Hij heeft je daar ook telcon van gedaan.
ben misschien maar domme belg ,maar 5€50gedeeld door 15 x20,is 7€333 als je 20 kg betaald.
Dan komt je beterkoop .40€ duurder dan een pallet Strovan.!
Ja,als we 40€ transport erbij mogen rekenen,dan staat ze morgen voor de deur!
Jannepauli schreef:Citaat:Dit zijn suggesties en geen feiten....
Hoezo suggesties Imker? Leg 's uit wat je bedoelt?
trekruiter schreef:colunder schreef:Ik vind het gewoon jammer dat mijn pony's alweer een tijdje niet bij de stallen staan,ik vind het uitmesten zo leuk en dat hoeft nu niet.
Maar om ze daarvoor nu bij de stallen te zetten vind ik weer wat te ver gaan!
Wel kan ik het niet laten om het af en toe even op te schudden,het is zo,n lekkere zachte bodem!!
Als je stal echt vuil is,in de zomer.
En als de paarden buitenblijven,dan moet je dit opschudden 2 x in de week doen.
Als ze er dan terug in moeten ,na de zomer,dan heb je weer een droge stal.
En ben je weer voor één maand gered voor dezelfde prijs.
Spreek uit ervaring,boxen niet gekuist door (luiheid) en tijdsgeberek.
Maar de box was terug super