Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zammie schreef:Hadden wij ook hoor. Bak was echt hobbel de hobbel. Wij hebben de bak eerst weer aangereden met de trekker en een rol erachter en door het natte weer en de paarden er dus gewoon in trainen, is het nu weer met de eg te slepen. Heb die laatste plukken die er boven stonden vandaag met de grasmaaier gedaan en is nu helemaal los daardoor en zal door het trainen met de paarden er zo weer ingewerkt worden..
Elisa2 schreef:Ja het heeft gewoon even tijd nodig dus..
Hagelkruis: ja echt een enorm werk,moesten jullie zelf ook nog pluizen? dat lijkt me helemaal een ramp.Balen dat de trekker het begeven heeft! Ik was ook bang voor harde en zachte plekken maar in de praktijk valt dat reuze mee..het is heel stabiel en je rijd er goed overheen.Maar scheelt wel dat wij hem konden slepen nog.
Zammie schreef:Ja, op de onderste foto zit de kokos er al door. Is met een soort frees achter een trekker gedaan. Dus niet met een rotoreg. Kon niemand vinden die zo'n dinge had en iemand hier in de buurt had de kokos ook met deze combinatie door laten mengen en dat zag er ook zo goed uit.
Ik schrok ook hoor, toen de kokos er net door was. Dacht: dat komt nooit meer goed, totdat je er dus in gaat trainen. Stond en nog steeds versteld van het resultaat. Dat het zo goed zou werken... En na 2 weekjes dus al met een gewone eg de bak weer kunnen doen...
Hebben nog wel een paar plekken waar wat zand op moet met kokos erdoor, omdat dat gewoon iets te laag ligt, maar zelfs daar kan ik nu met heftige regen gewoon doorrijden. Moest altijd dat stuk vermijden afgelopen winter en nu dus niet meer..
Zammie schreef:Ja, op de onderste foto zit de kokos er al door. Is met een soort frees achter een trekker gedaan. Dus niet met een rotoreg. Kon niemand vinden die zo'n dinge had en iemand hier in de buurt had de kokos ook met deze combinatie door laten mengen en dat zag er ook zo goed uit.
Ik schrok ook hoor, toen de kokos er net door was. Dacht: dat komt nooit meer goed, totdat je er dus in gaat trainen. Stond en nog steeds versteld van het resultaat. Dat het zo goed zou werken... En na 2 weekjes dus al met een gewone eg de bak weer kunnen doen...
Hebben nog wel een paar plekken waar wat zand op moet met kokos erdoor, omdat dat gewoon iets te laag ligt, maar zelfs daar kan ik nu met heftige regen gewoon doorrijden. Moest altijd dat stuk vermijden afgelopen winter en nu dus niet meer..
Elisa2 schreef:Volgens mij mag je er dan wel een paar uur voor uittrekken met een handfrees..hier komt er rook uit de trekker dus ik kan hem helaas niet eggen.Wel even geharkt en waar ik veel rijd {bodem is nog super} komt het er al meer doorheen gelukkig.