Engels leuke paardjes dieSchwarzwalder Fuchsen,ze mogen alleen niet meer schrikken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
estja schreef:Leuk om te zien waar jullie mee bezig zijn.
De manege waar ik reed had van het bosje een crossbosje gemaakt met wat natuurlijke hindernissen. Simpel gemaakt met weinig kosten maar daardoor voor veel ruiters wel te gebruiken. Bijvoorbeeld een op/afsprong kon in een drafje of galop, al naar gelang ieders kunnen.
ruitje schreef:@Gini, een poetsmuur is voor alle klanten natuurlijk. Heb je een voorbeeld van waar jij aan denkt? Wij kijken wel naar waar 'vraag' naar is? Dus een hele grote investering voor 1 paard doen wij ook niet snel?
! Alle paarden op stal maken wel eens wat stuk, neem dat eigenaren nooit kwalijk ( nouja, tenzij ze hun paard vast zetten aan een draaiende deur ofzo en ze de hele wand ontzetten oid, dan denk ik wel eens: das niet zo slim
) . Maar in dit geval was het gewoon een kwestie van die hadden zowel wij als jullie even niet zien aankomen haha!
)
. Elke klant kan individueel iets aangeven, en nu met de loopstallen word er soms ook iets namens de groep geopperd. Maar het is niet zo dat wij elk jaar met onze klanten zitten en dat zij dan verbetervoorstellen kunnen aangeven zeg maar. Is dat bij sommige andere van jullie stallen wel?
. Gok dat dat nu makkelijker gaat! Bedankt voor je mening over de prijs trouwens, ik vind het altijd lastig een verhoging maar ook dat is ondernemen
) een deel toch hun paard weer verkoopt? Of zou dit nu de nieuwe situatie zijn: de schaarste qua paarden te koop en stallen tekort?
) . Ik ben nu een week niet op stal geweest en heb ook de stal whatsapp niet geopend. Ik word er heel onrustig van
. Aanstaande zaterdag heeft een stalgenoot een Halloween spooktocht op stal georganiseerd, komen allemaal mensen verkleed( inclusief paard verkleed uiteraard) . Mijn doel is daar heen te gaan
! Bedankt!!