Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
belle_boef schreef:Ik heb het eerste rondje dierenarts weer gehad voor dit jaar.
Hoestend paard, vanmorgen al wat te tam. Vanmiddag dierenarts erbij en toen was ze helemaal tam. Gelukkig was alles goed en enkel wat verhoging en wat lijkt op beginnende luchtweg problemen.
Net weer gekeken en ze is al weer een stuk alerter

Zo hebben we Choco, Toff, Marsh en Mallow
Choco is mooi bruin, Toff is blauw, Marsh is madagaskar (bruin/zwart marmerachtig...) en Mallow is wit 
Tja... dit gebeurt ook op wintersport... hoop dat ie niet teveel pijn gaat krijgen de komende dagen..
Ben ook benieuwd wat de nasleep gaat worden belle_boef.. sowieso fysio en voorlopig amper kunnen belasten.. hebben nu krukken gekregen van degene waar we in het appartement zitten, dus hij kan zo wel wat beter zelf vooruit, dat is wel erg fijn! 

Ja hè.. kom hier al meer dan 20 jaar, zo vaak heb ik de heli op de piste zien staan, mensen in de banaan naar beneden zien gaan, sowieso duizenden valpartijen gezien, maar nu dan van dichtbij... vind het maar niks
Al was de arts wel grappig; Kevin had teveel drugs in z'n systeem om de vlucht in de heli mee te maken, heeft die arts met Kevin z'n telefoon foto's en filmpjes gemaakt
Zie je Kevin breed lachend daar liggen met z'n duimpje omhoog haha 
Ik moet ook m'n topic weer 's opnieuw gaan lezen
Lijkt me heerlijk om te zien.. zeker nu we niet thuis zijn 
Of misschien woont er wel iemand in de buurt die overdag de hond graag bij zich heeft, maar niet de zorgen ervoor wil dragen...
Zag er ook akelig uit
Zelfs door z'n skibroek heen...
voor Kevin.