Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AbbyBlues schreef:Beetje druk hier dus weinig tijd om te lezen en reageren. Ik scroll er wel even doorheen zo nu en dan.
Paardjes gaan een beetje beter. Heb het idee dat hij heel langzaam weer wat bijkomt, maar echt hard gaat het niet. Ben op zoek naar een wei voor hem maar kan momenteel niks vinden.![]()
Ook heb ik besloten om toch het huis te verkopen. Ik red het gewoon niet in m'n eentje en de kans dat er binnen nu en een jaar een leuke knul bij komt wonen is nihil. Mijn ex heeft met de makelaar gesproken en die zegt dat we het kunnen vergeten zolang da asbest niet is opgelost.Dus ik zit hier nog wel even vast. Gewoon zwaar poedersuiker want ik red het qua geld net maar qua tijd gewoon niet. Ik kan niet én 36 uur werken, én een deeltijd studie met 20 uur studiebelasting, én 3 honden 2 paarden en 15 schapen verzorgen, met een huishouden en een grote tuin en het onderhoud aan het huis. Dit project was gekocht om met twee man te doen.
![]()
![]()
Dus, mocht er iemand interesse hebben in een grote bouwput met asbest voor 3 ton...